Pregled bibliografske jedinice broj: 481645
Prepoznavanje darovitih učenika
Prepoznavanje darovitih učenika, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 481645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prepoznavanje darovitih učenika
(Identifying Gifted Students)
Autori
Lovrić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
14.09
Godina
2010
Stranica
42
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
prepoznavanje darovitosti; daroviti učenici; studija slučaja
(Identification of giftedness; Gifted students; Case study)
Sažetak
Svaki učenik jedinstven i da svoju darovitost iskazuje na drugačiji način što značajno otežava proces prepoznavanja darovitosti u okviru obrazovnog sustava. Za potrebe diplomskog rada provedena je studija slučaja s ciljem prikupljanja podataka i dobivanja odgovora na dva istraživačka pitanja koja se vezuju uz područje prepoznavanja darovitih učenika. Prvo istraživačko pitanje odnosi se na način kako je u okviru jedne osnovne škole organizirana skrb za darovite učenike. Drugo istraživačko pitanja odnosi se na dominantne oblike ponašanja jednog darovitog učenika na odmoru, tijekom nastave te u interakciji s učiteljicom. Metode prikupljanja podataka korištene u istraživanju su polustrukturirani intervju i strukutirano promatranje. Polustrukturirani intervju proveden je s psihologinjom, pedagoginjom te učiteljicom darovitog učenika, dok je učenik promatran na odmoru, tijekom nastave te u interakciji s učiteljicom. Rezultati istraživanja ukazuju da darovitost, ako se ne potiče, može postati ozbiljan problem kako za dijete, tako i za njegovo okruženje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija