Pregled bibliografske jedinice broj: 481333
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja, 2002. (popularni rad).
CROSBI ID: 481333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja
(Product Country-of-Origin Image and Business Internationalization)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo
Izvornik
HUP Novosti (Hrvatska udruga poslodavaca)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2002
Ključne riječi
image zemlje porijekla proizvoda; internacionalizacija poslovanja
(product country-of-origin image; business internationalization)
Sažetak
Image zemlje porijekla proizvoda, koji se potrošaču direktno komunicira kroz oznaku «made in …» utječe na odlučivanje o izboru i kupovinu proizvoda i usluga. Marketinški stručnjaci u poduzećima koja žele internacionalizirati poslovanje trebaju prepoznati utjecaj imagea zemlje porijekla proizvoda na izabranom stranom tržištu. Oni moraju poduzimati korake za prevladavanje prepreka koje u internacionalizaciji poslovanja može izazvati negativni image zemlje porijekla proizvoda, odnosno promicati i iskoristiti utjecaje pozitivnog imagea zemlje porijekla.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb