Pregled bibliografske jedinice broj: 481091
Proizvod
Proizvod // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 155-182
CROSBI ID: 481091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proizvod
(Product)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
155-182
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
proizvod, razvoj novog proizvoda, životni ciklus proizvoda, marka
(product, new product development, product life-cycle, brand)
Sažetak
Poglavlje obuhvaća razmatranja kritičnih područja za uspješno upravljanje proizvodom kao elementom marketinškog miksa. To su: priroda i klasifikacija proizvoda, tržišna svojstva proizvoda, razvoj novog proizvoda, proces difuzije inovacije i prihvaćanja proizvoda, životni ciklus proizvoda, marka te pozicioniranje proizvoda na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb