Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481091

Proizvod


Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Proizvod // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 155-182


CROSBI ID: 481091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proizvod
(Product)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
155-182

ISBN
978-953-99712-2-7

Ključne riječi
proizvod, razvoj novog proizvoda, životni ciklus proizvoda, marka
(product, new product development, product life-cycle, brand)

Sažetak
Poglavlje obuhvaća razmatranja kritičnih područja za uspješno upravljanje proizvodom kao elementom marketinškog miksa. To su: priroda i klasifikacija proizvoda, tržišna svojstva proizvoda, razvoj novog proizvoda, proces difuzije inovacije i prihvaćanja proizvoda, životni ciklus proizvoda, marka te pozicioniranje proizvoda na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Proizvod // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 155-182
Ozretić Došen, Đ. & Previšić, J. (2007) Proizvod. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Osnove marketinga. Zagreb, Adverta, str. 155-182.
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, year = {2007}, pages = {155-182}, keywords = {proizvod, razvoj novog proizvoda, \v{z}ivotni ciklus proizvoda, marka}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Proizvod}, keyword = {proizvod, razvoj novog proizvoda, \v{z}ivotni ciklus proizvoda, marka}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, year = {2007}, pages = {155-182}, keywords = {product, new product development, product life-cycle, brand}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Product}, keyword = {product, new product development, product life-cycle, brand}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font