Pregled bibliografske jedinice broj: 481077
Pojmovno određenje marketinga
Pojmovno određenje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 1-27
CROSBI ID: 481077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pojmovno određenje marketinga
(Defining Marketing)
Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
1-27
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
marketing, marketinške koncepcije makromarketing, mikromarketing
(marketing, marketing concepts, macromarketing, micromarketing)
Sažetak
Poglavlje je posvećeno definiranju marketinga kao poslovne koncepcije, upravljačke filozofije i znanstvene discipline. Razvoj marketinga prikazan je kronološki kroz 6 različitih koncepcija. Definirani su pojmovi makromarketing i mkromarketing. Marketing je potom opisan i kao poslovna funkcija te je analiziran odnos marketinga s drugim funkcijama u poduzeću.
Izvorni jezik
Hrvatski