Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 481077

Pojmovno određenje marketinga


Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana
Pojmovno određenje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 1-27


CROSBI ID: 481077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pojmovno određenje marketinga
(Defining Marketing)

Autori
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
1-27

ISBN
978-953-99712-2-7

Ključne riječi
marketing, marketinške koncepcije makromarketing, mikromarketing
(marketing, marketing concepts, macromarketing, micromarketing)

Sažetak
Poglavlje je posvećeno definiranju marketinga kao poslovne koncepcije, upravljačke filozofije i znanstvene discipline. Razvoj marketinga prikazan je kronološki kroz 6 različitih koncepcija. Definirani su pojmovi makromarketing i mkromarketing. Marketing je potom opisan i kao poslovna funkcija te je analiziran odnos marketinga s drugim funkcijama u poduzeću.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana
Pojmovno određenje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 1-27
Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (2007) Pojmovno određenje marketinga. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Osnove marketinga. Zagreb, Adverta, str. 1-27.
@inbook{inbook, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2007}, pages = {1-27}, keywords = {marketing, marketin\v{s}ke koncepcije makromarketing, mikromarketing}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Pojmovno odre\djenje marketinga}, keyword = {marketing, marketin\v{s}ke koncepcije makromarketing, mikromarketing}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2007}, pages = {1-27}, keywords = {marketing, marketing concepts, macromarketing, micromarketing}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Defining Marketing}, keyword = {marketing, marketing concepts, macromarketing, micromarketing}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font