Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 480682

Upravljanje kvalitetom informatičke usluge: studija slučaja primjene ITIL metode


Spremić, Mario, Kostić, Davor
Upravljanje kvalitetom informatičke usluge: studija slučaja primjene ITIL metode // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 37-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 480682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kvalitetom informatičke usluge: studija slučaja primjene ITIL metode
(Quality management of information services: case study of the ITIL implementation)

Autori
Spremić, Mario, Kostić, Davor

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 2 (2008); 37-58

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta informacijskog sustava; revizija informacijskog sustava; informatička usluga; ITIL; studija slučaja
(information system quality; IT services; ITIL; case study)

Sažetak
U modernom tržišnom okruženju neizbježna je intenzivna primjena informacijskih sustava koja kompanijama omogućuje operativnu efikasnost, a može biti i izvorom konkurentske prednosti. U svakom slučaju, prema informacijskim se sustavima treba odnositi kao prema bilo kojem drugom važnom poslovnom resursu, što prije svega znači da se i tim, često samo smatranim 'tehnološkim' dijelom poslovanja, treba upravljati, planirati i kontrolirati njegovu kvalitetu. Informatičke usluge predstavljaju one usluge koje nastaju kao rezultat rada informacijskih sustava i informacijske infrastrukture. U radu se opisuju obilježja informatičkih usluga i potreba za njihovim upravljanjem. Prikazana su obilježja kvalitete informatičke usluge i opisane metode za provjeru njihove razine kvalitete (CobiT, ITIL). U radu je posebno naglašena uloga upravljanja kvalitetom informacijskih sustava i potrebe njihove stalne revizije (provjere). Iako često pogrešno tumačena, revizija informacijskih sustava predstavlja analitički postupak procjene performansi informacijskih sustava i čini važnu sastavnicu njihova upravljanja. Na kraju rada prikazana je studija slučaja primjene ITIL metodologije procjene (revizije) kvalitete informatičkih usluga (sustava korisničke podrške) u jednoj velikoj javnoj organizaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Spremić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Spremić, Mario, Kostić, Davor
Upravljanje kvalitetom informatičke usluge: studija slučaja primjene ITIL metode // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 37-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Spremić, Mario, Kostić, Davor (2008) Upravljanje kvalitetom informatičke usluge: studija slučaja primjene ITIL metode. Poslovna izvrsnost, 2, 37-58.
@article{article, year = {2008}, pages = {37-58}, keywords = {kvaliteta informacijskog sustava, revizija informacijskog sustava, informati\v{c}ka usluga, ITIL, studija slu\v{c}aja}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Upravljanje kvalitetom informati\v{c}ke usluge: studija slu\v{c}aja primjene ITIL metode}, keyword = {kvaliteta informacijskog sustava, revizija informacijskog sustava, informati\v{c}ka usluga, ITIL, studija slu\v{c}aja} }
@article{article, year = {2008}, pages = {37-58}, keywords = {information system quality, IT services, ITIL, case study}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Quality management of information services: case study of the ITIL implementation}, keyword = {information system quality, IT services, ITIL, case study} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font