Pregled bibliografske jedinice broj: 480002
Marka usluga poslovnog savjetovanja
Marka usluga poslovnog savjetovanja // Računovodstvo i financije, LIV (2008), 5; 169-173 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 480002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marka usluga poslovnog savjetovanja
(Business Consulting Services Brand)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) LIV
(2008), 5;
169-173
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marka usluge; usluge poslovnog savjetovanja
(service brand; business consulting services)
Sažetak
Uloga marke u uslužnom sektoru sve je važnija. Razlikovna obilježja usluga (neopipljivost, neodvojivost pružanja od korištenja, neuskladištivost, heterogenost i odsustvo vlasništva) otežavaju pokušaj objektivne procjene usluge prije njezina korištenja i čine proces odlučivanja o odabiru pružatelja usluge i korištenju usluge posebnim. Svrha rada je produbiti razumijevanje složenog, zanimljivog i za uspješno poslovanje sve značajnijeg područja upravljanja markom usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija