Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 479918

Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj


Donadić, Maja
Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 479918 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj
(Marketing of small and family run hotels in Republic of Croatia)

Autori
Donadić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
08.09

Godina
2009

Stranica
116

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
mali hoteli; obiteljski hoteli; marketing usluga u hotelijerstvu i turizmu
(small hotels; family run hotels; services marketing for hospitality and tourism)

Sažetak
Broj malih hotela u 2009. u Hrvatskoj iznosi 296, što čini oko 53% u ukupnom broju hotela. Broj kreveta u malim hotelima u odnosu na broj kreveta u velikim hotelskim kućama, iznosi 13.5% što je oko 13680 kreveta. Najveći porast hotelskih objekata u razdoblju od 2003.- 2008. ostvaren je na području malih i obiteljskih hotela čemu je velikim dijelom doprinio i program „Poticaj za uspjeh“. Prednosti i nedostaci malih hotela u odnosu na velike hotele, proizlaze iz njihove veličine, koja utječe i na određene specifičnosti u eksternom, internom i interaktivnom marketingu kao i u marketingu odnosa. Hotelske usluge karakterizira visoka radna intenzivnost i učestali osobni kontakt s gostom. Obiteljski i mali hoteli imaju mogućnost stvaranja tople, srdačne, obiteljske atmosfere i individualiziranog pristupa. Takav model dovodi do zadovoljstva i povjerenja gostiju. U magistarskom radu provedeno je istraživanje anketiranjem vlasnika hotela na uzorku od 35 malih i obiteljskih hotela članova Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela, ravnomjerno raspoređenih diljem Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da većina gostiju sazna za male hotele putem interneta te da rezervira smještaj direktno bez posrednika. Istraživanje je također pokazalo da vlasnici malih i obiteljskih hotela smatraju da budućnost i uspjeh hotela počiva na kvalitetnoj i personaliziranoj usluzi koja se pruža u srdačnoj, toploj i obiteljskoj atmosferi te da većina gostiju malih hotela u Republici Hrvatskoj, suprotno pretpostavci, nisu gosti iz Italije, Austrije i Slovenije. Bez kvalitetnih hotelskih kapaciteta Hrvatska ne može držati korak s vodećim turističkim destinacijama. U idućem razdoblju neminovno se mora podignuti razina smještaja. Malo i obiteljsko hotelijerstvo je dobar odgovor, s napomenom da je potreban veliki napor i zalaganje malih hotelijera kako bi ovaj segment turističke ponude trajno zaživio i time poboljšao ukupnu hrvatsku turističku ponudu. Hoteli s prepoznatljivim hrvatskim identitetom u arhitekturi, gastronomiji, srdačnosti, tradiciji i običajima izborit će se za gosta u oštroj svjetskoj konkurenciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Donadić, Maja
Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Donadić, M. (2009) 'Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj', magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Donadi\'{c}, Maja}, year = {2009}, pages = {116}, keywords = {mali hoteli, obiteljski hoteli, marketing usluga u hotelijerstvu i turizmu}, title = {Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj}, keyword = {mali hoteli, obiteljski hoteli, marketing usluga u hotelijerstvu i turizmu}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Donadi\'{c}, Maja}, year = {2009}, pages = {116}, keywords = {small hotels, family run hotels, services marketing for hospitality and tourism}, title = {Marketing of small and family run hotels in Republic of Croatia}, keyword = {small hotels, family run hotels, services marketing for hospitality and tourism}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font