Pregled bibliografske jedinice broj: 479682
Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga
Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 479682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga
(The Role of Identity in Banking Services Image Management)
Autori
Bogati, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
10.03
Godina
2009
Stranica
154
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
imidž uslužnih poduzeća; identitet; bankarske usluge
(imiage of services companies; identity; bank services)
Sažetak
Imidž poduzeća u marketingu usluga bio je veoma rano identificiran kao jedan od najznačajnijih elemenata u cjelokupnoj ocjeni usluge, ali i u ocjeni samog poduzeća. Specifična obilježja usluga (neopipljivost, nedjeljivost pružanja od korištenja usluge, neuskladištivnost, heterogenost i odsutnost vlasništva) otežavaju komunikaciju željenog imidža, no s druge strane, predstavljaju mogućnost za diferencijaciju uslužnog poduzeća. Temeljna zadaća marketinške komunikacije je jačanje imidža odnosno dodavanje elemenata vrijednosti marki, to jest poduzeću. Zanimanje za područje identiteta uvjetovale su mutacije okruženja poput rastuće internacionalizacije, spajanja i preuzimanja poduzeća, deregulacije i privatizacije tržišta, što je dovelo do toga da se identitet poduzeća pojavljuje kao potencijalni strateški resurs za suočavanje s novonastalim okolnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija