Pregled bibliografske jedinice broj: 479229
Marketing podatkovnih usluga mobilne komunikacije
Marketing podatkovnih usluga mobilne komunikacije, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 479229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing podatkovnih usluga mobilne komunikacije
(Mobile Communications Data Services Marketing)
Autori
Marušić, Stanislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
11.07
Godina
2006
Stranica
113
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
podatkovne usluge mobilne komunikacije; marketing; marketinški miks; tržište mobilnih komunikacija
(mobile data services; marketing; marketing mix; mobile communications market)
Sažetak
Povećanje prihoda po korisniku vrlo je bitno za poslovanje mobilnih operatora s obzirom na smanjenje rasta prometa od govornih usluga. Podatkovne usluge mobilne komunikacije nude velike mogućnosti operatorima u nadolazećem razdoblju. Različite strategije i marketinški miks pri uvođenju podatkovnih usluga dovode do dijametralno različite uspješnosti poslovanja u području podatkovnih usluga mobilnih komunikacija. U ovome radu istražene su potrebe i preferencije korisnika mobilne komunikacije na hrvatskom tržištu u sljedećim područjima: najkorištenije i potencijalno najzanimljivije podatkovne usluge, preferirani način plaćanja ovih usluga, važnost sigurnosti transakcija kod usluga mobilnoga plaćanja i usporedba korištenja te interesa za navedene usluge u korisnika s naprednijim i starijim generacijama mobilnoga telefona. Rezultati impliciraju da je za uspjeh nove generacije podatkovnih usluga potrebno postojanje atraktivnih aplikacija, prisutnost ciljanih usluga u medijima uz jasno komunicirane koristi koje one donose, niže određene cijene te lako aktiviranje i korištenje same usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija