Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 478885

Pedagoške kompetencije visokoškolskih nastavnika


Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Sablić, Marija
Pedagoške kompetencije visokoškolskih nastavnika // Međunarodna znanstvena konferencija Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 478885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoške kompetencije visokoškolskih nastavnika
(Pedagogical competence of teacher in higher education)

Autori
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Sablić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kompetencije; sveučilišni nastavnici; nastava; Bolonjski proces; cjeloživotno učenje
(competences; teacher in higher education; teaching; Bologna process; lifelong learning)

Sažetak
Danas se zahtijevaju drukčije nastavne kompetencije sveučilišnih nastavnika. Posao nastavnika nije više usmjeren samo na uspješno planiranje, ostvarivanje i vrjednovanje nastavnoga procesa, već uključuje i pomoć studentu u formuliranju problema, usmjeravanje na istraživanje ideja, poticanje formiranja stavova i kritičkoga mišljenja, razvoj socijalnih vještina i niza drugih sposobnosti i vještina potrebnih za život u društvu temeljenom na znanju. Provedeno je istraživanje na uzorku od 24 nastavnika i asistenata na Učiteljskome fakultetu u Osijeku s ciljem utvrđivanja stanja njihovu o znanstvenom i nastavnom radu te potrebama stručnom usavršavanju. Na osnovi rezultata došlo se do zaključka kako se nastavnici i asistenti žele uključiti u promjene u znanstvenom i nastavnom radu i zadovoljni su s pripremanjem, ostvarivanjem i praćenjem nastave. Iskazuju nedostatak pojedinih kompetencija, informatičke pismenosti, aktivnog znanja stranoga jezika i poduzetnička znanja i vještine. Dobiveni rezultati daju uvid u razvoj i izvedbu kurikuluma temeljenog na ishodima učenja i usmjerenim na studenta kao važnim determinantama Bolonjskog procesa te usmjerenosti i spremnosti za cjeloživotno učenje i razvoj doživotnih učenika u društvu znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je izložen u Mostaru na međunarodnoj znanstvenoj konferenciji "Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja". Nažalost, zbornik radova sa spomenute konferencije nikada nije ugledao svjetlo dana, stoga je rad ostao neobjavljen. U privitku je pridružen program izlaganja spomenute konferencije iz 2008. godine kao dokaz da je rad izložen.



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Avatar Url Anđelka Peko (autor)

Avatar Url Marija Sablić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka; Mlinarević, Vesnica; Sablić, Marija
Pedagoške kompetencije visokoškolskih nastavnika // Međunarodna znanstvena konferencija Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Peko, A., Mlinarević, V. & Sablić, M. (2008) Pedagoške kompetencije visokoškolskih nastavnika. U: Međunarodna znanstvena konferencija Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Peko, An\djelka and Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Sabli\'{c}, Marija}, year = {2008}, keywords = {kompetencije, sveu\v{c}ili\v{s}ni nastavnici, nastava, Bolonjski proces, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, title = {Pedago\v{s}ke kompetencije visoko\v{s}kolskih nastavnika}, keyword = {kompetencije, sveu\v{c}ili\v{s}ni nastavnici, nastava, Bolonjski proces, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Peko, An\djelka and Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Sabli\'{c}, Marija}, year = {2008}, keywords = {competences, teacher in higher education, teaching, Bologna process, lifelong learning}, title = {Pedagogical competence of teacher in higher education}, keyword = {competences, teacher in higher education, teaching, Bologna process, lifelong learning}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font