Pregled bibliografske jedinice broj: 478880
Pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovanju
Pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovanju // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 478880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovanju
(Pedagogical, didactical and methodological issues of implementation of the Bologna process in higher education)
Autori
Šoljan, Nikša Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Bolonjski proces; visokoškolsko obrazovanje; didaktika; metodika
(Bologna process; higher education; didactics; methods)
Sažetak
Od vremena započinjanja Bolonjskog procesa pa sve do danas u središtu pozornosti kreatora i promotora tog procesa oblikovanje je do 2010. godine Europskog prostora visokog obrazovanja. U proteklim godinama europska se akademska i visokoškolska javnost ponajviše bavila pitanjima vezanim za izgradnju nove arhitekture sustava visokoškolskog obrazovanja, a sa svrhom harmonizacije tog sustava na europskoj razini prema modelu 3 + 2 + 3. Uz to ona se angažirala oko stvaranja pretpostavki za mobilnost studenata i akademskog osoblja, uvođenja instrumenata koji olakšavanju studentsku pokretljivost poput ECTS sustava, vrednovanja diploma i priznavanja razdoblja studiranja i stečenih kvalifikacija te osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju. Posljednjih godina osobita se pozornost posvećuje zapošljavanju Bolonjaca, socijalnoj dimenziji Bolonje, cjeloživotnom učenju te vanjskoj dimenziji Bolonje, odnosno Bolonjskom procesu u međunarodnom kontekstu kojega uvelike određuju sve izraženija internacionalizacija visokog obrazovanja i globalizacijska kretanja. Na marginama Bolonjskog procesa uglavnom su ostala pedagoška, didaktička i metodička pitanja. Štoviše, Bolonjski diskurs gotovo ne rabi to nazivlje, pa se s pravom možemo zapitati može li se uopće Bolonjski proces ostvariti ukoliko gornja pitanja i nadalje ostanu s onu stranu zanimanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb