Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 476787

Osnove marketinga usluga


Ozretić Došen, Đurđana
Osnove marketinga usluga
Zagreb: Mikrorad, 2010


CROSBI ID: 476787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga usluga
(Principles of Services Marketing)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Mikrorad

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
181

ISBN
953-6286-59-9

Ključne riječi
marketing usluga; neopipljivost; neuskladištivost; neodvojivost pružanja od korištenja; heterogenost; odsutnost vlasništva
(services marketing; intangibility; perishability; inseparability of production and consumption; heterogeneity; lack of ownership)

Sažetak
U drugom, izmijenjenom i dopunjenom izdanju izneseno gradivo predstavlja još uvijek jedan relativno sažeti i kratki uvod u nadasve aktualno, dinamično i danas nezaobilazno područje promišljanja i djelovanja u marketinškoj znanosti i praksi. Usluga se razmatra kao temelj za stjecanje i održavanje konkurentske prednosti u tržišnoj utakmici - naime, granica između proizvodnih i uslužnih aktivnosti sve je manje izražena jer je usluga sve važnija komponenta konačnog proizvoda i u onim poduzećima čiji su proizvodi materijalni. Potreba za usvajanjem pristupa marketingu iz perspektive usluge uvjetovana je podjednako rastućim zahtjevima, potrebama i željama korisnika i potrošača, obilježjima sve oštrije tržišne konkurencije i neprekidnim razvojem i napretkom tehnologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Osnove marketinga usluga
Zagreb: Mikrorad, 2010
Ozretić Došen, Đ. (2010) Osnove marketinga usluga. Zagreb. Mikrorad.
@unknown{unknown, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2010}, pages = {181}, keywords = {marketing usluga, neopipljivost, neuskladi\v{s}tivost, neodvojivost pru\v{z}anja od kori\v{s}tenja, heterogenost, odsutnost vlasni\v{s}tva}, isbn = {953-6286-59-9}, title = {Osnove marketinga usluga}, keyword = {marketing usluga, neopipljivost, neuskladi\v{s}tivost, neodvojivost pru\v{z}anja od kori\v{s}tenja, heterogenost, odsutnost vlasni\v{s}tva}, publisher = {Mikrorad}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2010}, pages = {181}, keywords = {services marketing, intangibility, perishability, inseparability of production and consumption, heterogeneity, lack of ownership}, isbn = {953-6286-59-9}, title = {Principles of Services Marketing}, keyword = {services marketing, intangibility, perishability, inseparability of production and consumption, heterogeneity, lack of ownership}, publisher = {Mikrorad}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font