Pregled bibliografske jedinice broj: 476787
Osnove marketinga usluga
Osnove marketinga usluga
Zagreb: Mikrorad, 2010
CROSBI ID: 476787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove marketinga usluga
(Principles of Services Marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Mikrorad
Grad
Zagreb
Godina
2010
Stranica
181
ISBN
953-6286-59-9
Ključne riječi
marketing usluga; neopipljivost; neuskladištivost; neodvojivost pružanja od korištenja; heterogenost; odsutnost vlasništva
(services marketing; intangibility; perishability; inseparability of production and consumption; heterogeneity; lack of ownership)
Sažetak
U drugom, izmijenjenom i dopunjenom izdanju izneseno gradivo predstavlja još uvijek jedan relativno sažeti i kratki uvod u nadasve aktualno, dinamično i danas nezaobilazno područje promišljanja i djelovanja u marketinškoj znanosti i praksi. Usluga se razmatra kao temelj za stjecanje i održavanje konkurentske prednosti u tržišnoj utakmici - naime, granica između proizvodnih i uslužnih aktivnosti sve je manje izražena jer je usluga sve važnija komponenta konačnog proizvoda i u onim poduzećima čiji su proizvodi materijalni. Potreba za usvajanjem pristupa marketingu iz perspektive usluge uvjetovana je podjednako rastućim zahtjevima, potrebama i željama korisnika i potrošača, obilježjima sve oštrije tržišne konkurencije i neprekidnim razvojem i napretkom tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija