Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 476786

Osnove marketinga usluga


Ozretić Došen, Đurđana
Osnove marketinga usluga
Zagreb: Mikrorad, 2002


CROSBI ID: 476786 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga usluga
(Principles of Services Marketing)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Mikrorad

Grad
Zagreb

Godina
2002

Stranica
163

ISBN
953-6286-59-9

Ključne riječi
marketing usluga; neopipljivost; neuskladištivost; neodvojivost pružanja od korištenja; heterogenost; odsutnost vlasništva
(services marketing; intangibility; perishability; inseparability of production and consumption; heterogeneity; lack of ownership)

Sažetak
U knjizi su identificirane, analizirane i pojašnjene aktivnosti koje su bitne i karakteristične za poduzeća i/ili organizacije koje pružaju usluge, a odnose se na interdisciplinarnost u promišljanju i djelovanju te neizostavno integriranje marketinga usluga s upravljanjem proizvodnjom i upravljanjem ljudskim potencijalima u poduzeću i/ili organizaciji. Razmatranja su usredotočena na pronalaženje odgovora na pitanja poput: Što stoji iza jedne dobre usluge? Koji elementi najviše utječu na zadovoljstvo korisnika/potrošača? Kako kapitalizirati elemente za postizanje konkurentske prednosti usluge? Kako od dobre usluge učiniti argument zbog kojeg će nas korisnici/potrošači preferirati u odnosu na konkurenciju?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Osnove marketinga usluga
Zagreb: Mikrorad, 2002
Ozretić Došen, Đ. (2002) Osnove marketinga usluga. Zagreb. Mikrorad.
@unknown{unknown, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2002}, pages = {163}, keywords = {marketing usluga, neopipljivost, neuskladi\v{s}tivost, neodvojivost pru\v{z}anja od kori\v{s}tenja, heterogenost, odsutnost vlasni\v{s}tva}, isbn = {953-6286-59-9}, title = {Osnove marketinga usluga}, keyword = {marketing usluga, neopipljivost, neuskladi\v{s}tivost, neodvojivost pru\v{z}anja od kori\v{s}tenja, heterogenost, odsutnost vlasni\v{s}tva}, publisher = {Mikrorad}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2002}, pages = {163}, keywords = {services marketing, intangibility, perishability, inseparability of production and consumption, heterogeneity, lack of ownership}, isbn = {953-6286-59-9}, title = {Principles of Services Marketing}, keyword = {services marketing, intangibility, perishability, inseparability of production and consumption, heterogeneity, lack of ownership}, publisher = {Mikrorad}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font