Pregled bibliografske jedinice broj: 476786
Osnove marketinga usluga
Osnove marketinga usluga
Zagreb: Mikrorad, 2002
CROSBI ID: 476786 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove marketinga usluga
(Principles of Services Marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Mikrorad
Grad
Zagreb
Godina
2002
Stranica
163
ISBN
953-6286-59-9
Ključne riječi
marketing usluga; neopipljivost; neuskladištivost; neodvojivost pružanja od korištenja; heterogenost; odsutnost vlasništva
(services marketing; intangibility; perishability; inseparability of production and consumption; heterogeneity; lack of ownership)
Sažetak
U knjizi su identificirane, analizirane i pojašnjene aktivnosti koje su bitne i karakteristične za poduzeća i/ili organizacije koje pružaju usluge, a odnose se na interdisciplinarnost u promišljanju i djelovanju te neizostavno integriranje marketinga usluga s upravljanjem proizvodnjom i upravljanjem ljudskim potencijalima u poduzeću i/ili organizaciji. Razmatranja su usredotočena na pronalaženje odgovora na pitanja poput: Što stoji iza jedne dobre usluge? Koji elementi najviše utječu na zadovoljstvo korisnika/potrošača? Kako kapitalizirati elemente za postizanje konkurentske prednosti usluge? Kako od dobre usluge učiniti argument zbog kojeg će nas korisnici/potrošači preferirati u odnosu na konkurenciju?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija