Pregled bibliografske jedinice broj: 476278
Mogućnost izbora kineziološke aktivnosti u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture studentica Filozofskog fakulteta u Zagrebu prema njihovim preferencijama u proteklih šest godina
Mogućnost izbora kineziološke aktivnosti u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture studentica Filozofskog fakulteta u Zagrebu prema njihovim preferencijama u proteklih šest godina // Zbornik radova 19. ljetne škole kineziologa - "Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 448-453 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 476278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost izbora kineziološke aktivnosti u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture studentica Filozofskog fakulteta u Zagrebu prema njihovim preferencijama u proteklih šest godina
(The capability of electing kinesiological activity in teaching of Physical Education of female students at the Faculty of Humanities and Social Sciencies in Zagreb according to their preferences in the past six years)
Autori
Gošnik, Jelka ; Sedar, Mladen ; Topolovac, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 19. ljetne škole kineziologa - "Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010, 448-453
ISBN
953-95082-6-6
Skup
"Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22.06.2010. - 26.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
mogućnost izbora; kineziološka aktivnost; Tjelesna i zdravstvena kultura; preferencije
(choice capability; kinesiological activity; Physical Education; preferences)
Sažetak
Hoće li se studentica baviti nekom sportskom aktivnosti, nakon svog obveznog školovanja i kojom sportskom aktivnosti, primarno ovisi o vrijednosnim kategorijama koje je tijekom školovanja interiorizirala te za koje smatra da su joj izuzetno važne i korisne za njezin daljnji razvoj i izgradnju, kako intelektualnu, tako i psihofizičku. Budući da je nastava Tjelesne i zdravstvene kulture tijekom srednjoškolskog obrazovanja posljednja stepenica sustavnog i organiziranog vježbanja u školovanju studentica, pojavile su se indikacije za potrebom razvoja i usustavljivanja novog kurikuluma Tjelesne i zdravstvene kulture i na visokim učilištima, u okviru nove paradigme odgoja i obrazovanja, koji bi trebao optimalno i u kritično vrijeme odgovoriti na sve relevantne značajke za cjelokupan psihofizički razvoj svake studentice, u skladu s njihovim preferencijama i individualnim značajkama. Cilj istraživanja nije bio samo ispitati želje, sklonosti i interese studentica Filozofskog fakulteta u Zagrebu prema pojedinim sportskim aktivnostima, nego i na osnovi toga ponuditi im upravo one programske sadržaje koji optimalno uvažavaju njihove potrebe za tjelesnom aktivnosti, kao i individualne značajke i tjelesne predispozicije. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju da plesovi u svih šest promatranih generacija najviše privlače pozornost studentica. Hrvanje u šest godina pojavljuje se četiri puta na prvom mjestu što je 66, 66 % ukupne nepopularnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
034-0342282-2325 - Značaj razine tjelesne aktivnosti u prevenciji kroničnih srčanožilnih bolesti (Mišigoj-Duraković, Marjeta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelka Gošnik
(autor)