Pregled bibliografske jedinice broj: 475559
Komunikacijska osposobljenost učitelja
Komunikacijska osposobljenost učitelja, 2010. (ostalo).
CROSBI ID: 475559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska osposobljenost učitelja
(The Communicative Competence of Teachers)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Izvornik
MZOŠ
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2010
Ključne riječi
komunikacijska osposobljenost; nastava hrvatskoga jezika; usvajanje/učenje hrvatskoga jezika
(communicative competence; Croatian language tuition; language acquisition/learning)
Sažetak
Komunikacijska kompetencija na materinskome jeziku, prva je i najvažnija od osam ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje (European Commission, 2005). Komunikacija se razvija potičući komunikacijsku sposobnost, komunikcijsku osposobljenost i komunikacijsku stručnost.Učitelji hrvatskoga jezika trebaju osobno usvojiti sve tri razine kako bi poučavali materinski jezik, te kod učenika uspješno razvijali jezične djelatnosti (skills) aktivnoga slušanja, izražajnoga govorenja, čitanja i pisanja. Pritom nastava hrvatskoga jezika polazi od komunikacijsko-funkcionalnoga didaktičkoga pristupa temeljenoga na načelima humanističke edukacije i pozitivne psihologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Dunja Pavličević-Franić
(autor)