Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475393

Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi


Kolak, Gordan
Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi // Infotrend, 167/01 (2009), 30-35 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 475393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi
(Business Excellence in Theory and Practice)

Autori
Kolak, Gordan

Izvornik
Infotrend (1330-0393) 167/01 (2009); 30-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
Poslovna izvrsnost; Europska fondacija za upravljanje kvalitetom – EFQM; EFQM model poslovne izvrsnosti; Temeljni koncepti poslovne izvrsnosti
(Business Excellence; European Foundation for Quality Management - EFQM; EFQM Business Excellence Model; Foundamental Concepts of Business Excellence)

Sažetak
Rad (tema broja) govori o modelu poslovne izvrsnosti koji je razvila organizacija EFQM – European Foundation for Quality Management i koja definira poslovnu izvrsnost kao najbolju praksu u upravljanju organizacijom i postizanju rezultata. Istinski izvrsne organizacije su one koje teže zadovoljiti sve zainteresirane strane onime što postižu, načinom na koji to postižu, kao i onime što mogu postići te uvjerenošću da će ostvareni rezultati biti održivi i u budućnosti. U radu se ukazuje na potrebu da današnji menadžeri i njihove organizacije imaju razumijevanje i svijest o tome što čini izvrsnost izvedbe u poslovanju i što je potrebno poduzeti kako bi se ona i ostvarila. U članku su iznesene činjenice na temelju kojih se može zaključiti da se uz učinkovitu implementaciju modela poslovne izvrsnosti financijski rezultati poslovanja značajno poboljšavaju. Ako je tome tako, ostaje pitanje zašto u Hrvatskoj nema značajnije primjene (osim par iznimaka) ovakvog modela upravljanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gordan Kolak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolak, Gordan
Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi // Infotrend, 167/01 (2009), 30-35 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Kolak, G. (2009) Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi. Infotrend, 167/01, 30-35.
@article{article, author = {Kolak, Gordan}, year = {2009}, pages = {30-35}, keywords = {Poslovna izvrsnost, Europska fondacija za upravljanje kvalitetom – EFQM, EFQM model poslovne izvrsnosti, Temeljni koncepti poslovne izvrsnosti}, journal = {Infotrend}, volume = {167/01}, issn = {1330-0393}, title = {Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi}, keyword = {Poslovna izvrsnost, Europska fondacija za upravljanje kvalitetom – EFQM, EFQM model poslovne izvrsnosti, Temeljni koncepti poslovne izvrsnosti} }
@article{article, author = {Kolak, Gordan}, year = {2009}, pages = {30-35}, keywords = {Business Excellence, European Foundation for Quality Management - EFQM, EFQM Business Excellence Model, Foundamental Concepts of Business Excellence}, journal = {Infotrend}, volume = {167/01}, issn = {1330-0393}, title = {Business Excellence in Theory and Practice}, keyword = {Business Excellence, European Foundation for Quality Management - EFQM, EFQM Business Excellence Model, Foundamental Concepts of Business Excellence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font