Pregled bibliografske jedinice broj: 475393
Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi
Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi // Infotrend, 167/01 (2009), 30-35 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 475393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna izvrsnost u teoriji i praksi
(Business Excellence in Theory and Practice)
Autori
Kolak, Gordan
Izvornik
Infotrend (1330-0393) 167/01
(2009);
30-35
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
Poslovna izvrsnost; Europska fondacija za upravljanje kvalitetom – EFQM; EFQM model poslovne izvrsnosti; Temeljni koncepti poslovne izvrsnosti
(Business Excellence; European Foundation for Quality Management - EFQM; EFQM Business Excellence Model; Foundamental Concepts of Business Excellence)
Sažetak
Rad (tema broja) govori o modelu poslovne izvrsnosti koji je razvila organizacija EFQM – European Foundation for Quality Management i koja definira poslovnu izvrsnost kao najbolju praksu u upravljanju organizacijom i postizanju rezultata. Istinski izvrsne organizacije su one koje teže zadovoljiti sve zainteresirane strane onime što postižu, načinom na koji to postižu, kao i onime što mogu postići te uvjerenošću da će ostvareni rezultati biti održivi i u budućnosti. U radu se ukazuje na potrebu da današnji menadžeri i njihove organizacije imaju razumijevanje i svijest o tome što čini izvrsnost izvedbe u poslovanju i što je potrebno poduzeti kako bi se ona i ostvarila. U članku su iznesene činjenice na temelju kojih se može zaključiti da se uz učinkovitu implementaciju modela poslovne izvrsnosti financijski rezultati poslovanja značajno poboljšavaju. Ako je tome tako, ostaje pitanje zašto u Hrvatskoj nema značajnije primjene (osim par iznimaka) ovakvog modela upravljanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Gordan Kolak
(autor)