Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475026

Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije


Koller-Trbović, Nivex
Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije // Knjiga sažetaka - 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije" / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 84-85 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 475026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije
(Social pedagogues about perspective in social pedagogy)

Autori
Koller-Trbović, Nivex

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka - 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije" / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina - Zagreb : Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 84-85

ISBN
978-953-6418-63-3

Skup
3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.04.2010. - 25.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
socijalni pedagozi; profesionalni identitet; status struke
(social pedagogues; professional identity; status of profession)

Sažetak
Polazeći od načela i smjernica kvalitativne metodologije koja se bavi istraživanjem stvarnih problema ljudi (Mesec, 1998), načina kako pojedinci vide, doživljavaju svijet oko sebe, cilj rada je bio saznati što sudionici istraživanja (socijalni pedagozi s područja RH), misle o svojoj struci i kakva su njihova iskustva vezano uz profesionalni identitet, radno mjesto i korisnike s kojima rade. S ciljem prikupljanja podataka, sudionici istraživanja zamoljeni su za osobni komentar na kraju upitnika. Od 193 sudionika istraživanja, komentar je napisalo njih 61%. U obradi podataka korištena je kvalitativna sadržajna analiza (Vogrinc, 2008) kroz šest koraka. Podaci su obrađeni zasebno po resorima u kojima su sudionici istraživanja bili zaposleni (Organizacije civilnog društva, Lokalna uprava i samouprava, Školstvo, Zdravstvo, Socijalna skrb i Pravosuđe), te sumirani i interpretirani. Ključni rezultat, odnosno, ključna tema izolirana metodom kvalitativne analize sadržaja jest tema profesionalnog identiteta s kojom su druge teme u određenim uzročno posljedičnim odnosima. Tako proizlazi da je riječ o struci koja je potrebna i čiji su stručnjaci kompetentni (mada treba stalno dalje raditi na unapređenju kompetencija i prakse), no istovremeno se radi o struci neprepoznatljivog identiteta i neprimjerenog društvenog statusa (što zahtijeva stalni rad na promociji struke i stručnjaka). Pritom, kad je riječ o zadovoljstvu strukom tada te rezultate sudionici atribuiraju u odnosu na sebe, sebe drže zaslužnima za to, dok kad je riječ o nezadovoljstvu strukom i statusom, tada kao krivce za takvo stanje sudionici nalaze u nefunkcioniranju institucija i u problemima u praksi. Tako su rezultati ovog istraživanja ukazali na neujednačenost u doživljaju osobno viđene kompetentnosti i potrebe za socijalnim pedagozima danas u našem društvu i neprepoznatljivosti struke i stručnjaka te posljedično, lošeg statusa struke i stručnjaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2630 - Znanstvena utemeljenost i razvoj socijalne pedagogije u Republici Hrvatskoj

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nivex Koller-Trbović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koller-Trbović, Nivex
Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije // Knjiga sažetaka - 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije" / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 84-85 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Koller-Trbović, N. (2010) Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije. U: Ferić Šlehan, M., Jandrić Nišević, A. & Kranželić, V. (ur.)Knjiga sažetaka - 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije".
@article{article, author = {Koller-Trbovi\'{c}, Nivex}, year = {2010}, pages = {84-85}, keywords = {socijalni pedagozi, profesionalni identitet, status struke}, isbn = {978-953-6418-63-3}, title = {Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije}, keyword = {socijalni pedagozi, profesionalni identitet, status struke}, publisher = {Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Koller-Trbovi\'{c}, Nivex}, year = {2010}, pages = {84-85}, keywords = {social pedagogues, professional identity, status of profession}, isbn = {978-953-6418-63-3}, title = {Social pedagogues about perspective in social pedagogy}, keyword = {social pedagogues, professional identity, status of profession}, publisher = {Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font