Pregled bibliografske jedinice broj: 473253
Cjeloživotno obrazovanje u informacijskom dobu
Cjeloživotno obrazovanje u informacijskom dobu // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 35-43 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 473253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno obrazovanje u informacijskom dobu
(Lifelong Learning in the Information Age)
Autori
Batarelo Kokić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa
/ Bacalja, Robert - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010, 35-43
ISBN
978-953-7237-40-0
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
društvo temeljeno na znanju; informacijsko-komunikacijska tehnologija; kompetencije za cjeloživotno obrazovanje
(knowledge-based society; information and communication technology; lifelong learning competencies)
Sažetak
Rad daje pregled odnosa informacijsko- komunikacijske tehnologije (ICT) i uspostave društva temeljenog na znanju i razvoju cjeloživotnog obrazovanja. Unatoč nedovoljno proučenom utjecaju ICT-a na cjeloživotno obrazovanje, vidljivo je naglašavanje njene važnosti u obrazovnim politikama. Promjene na različitim razinama informacijskog društva utječu na odgojno-obrazovni rad, čime dolazi i do promjena u pedagogijskoj teoriji i praksi. Ovaj rad postavlja i pitanje usklađenosti odgojno- obrazovne primjene ICT-a s ključnim postavkama cjeloživotnog obrazovanja. Održivost cjeloživotnog obrazovanja u informacijskom dobu uvelike ovisi o odgovarajućim kompetencijama nastavnika i drugih stručnjaka uključenih u proces uvođenja programa cjeloživotnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija