Pregled bibliografske jedinice broj: 471606
Relacije realnih resursa i procjene korisnosti tjelesnog vježbanja gimnazijalki
Relacije realnih resursa i procjene korisnosti tjelesnog vježbanja gimnazijalki // Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije Kineziološki sadržaji i društveni život mladih / Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb, 2010. str. 76-82 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 471606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relacije realnih resursa i procjene korisnosti tjelesnog vježbanja gimnazijalki
(Relations of real resources and exercise benefit estimation with female grammar school students)
Autori
Bonacin, Danijela ; Bonacin, Dobromir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije Kineziološki sadržaji i društveni život mladih
/ Andrijašević, Mirna - Zagreb, 2010, 76-82
ISBN
978-953-317-002-2
Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kineziološki sadržaji i društveni život mladih
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.02.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
gimnazijalke; realni resursi; vježbanje; korisnost; kanonička analiza
(female grammar pupils; real resources; exercise; benefit; canonical analysis)
Sažetak
Problem rada je definiranje relacije realnih resursa i procjene korisnosti gimnazijalki a u cilju prepoznavanja dinamičkih relacija tih varijabli kako bi se eventualno ponudili neki zaključci te shodno tome i adekvatni prijedlozi. Za potrebe rješavanja problema korišten je uzorak entiteta od 647 djevojaka od prvog do četvrtog razreda gimnazije opisan sa 12 varijabli koje opisuju realne resurse i 6 varijabli koje opisuju korisnost vježbanja. Podaci su prikupljeni anketom (autorica: Danijela Bonacin). Nakon normalizacije izvršena je klasična kanonička korelacijska analiza kako bi se utvrdile linearne kombinacije između dva skupa varijabli. Napravljene su četiri analize na način da je najprije obrađen samo prvi razred, zatim prvi i drugi zajedno ; prvi, drugi i treći zajedno te prvi, drugi, treći i četvrti zajedno. Dobiveni rezultati pokazuju postojanje samo jednog kanoničkog faktora u prvom slučaju a u ostalim situacijama dva, tj. dva načina povezivanja skupova. Očita je drugom razredu pojava dinamičkih relacija koje trajno ostaju što se objašnjava samoostvarenjem, odnosno izgradnjom vlastitog sustava vrijednosti unutar sociološke sredine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija