Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 471457

Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki


Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo
Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 61 (2010), 3-4; 137-150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 471457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki
(The impact of quality and price consciousness on brand loyalty)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 61 (2010), 3-4; 137-150

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
sklonost kvaliteti ; cjenovna osjetljivost ; sklonost markama ; lojalnost marki
(quality consciousness ; price consciousness ; brand consciousness ; brand loyalty)

Sažetak
Svrha je ovog rada utvrditi utjecaj sklonosti kvaliteti i cjenovne osjetljivosti na sklonost markama i lojalnost marki. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Istraživanjem su potvrđene tri hipoteze. Rezultati istraživanja pokazuju da će potrošačeva sklonost markama biti to veća što je potrošač skloniji kvaliteti i što je manje cjenovno osjetljiv. Sklonost markama je pozitivno povezana s lojalnošću marki. Vodeći računa o relativnom utjecaju kvalitete i cijene na lojalnost marki, menadžeri mogu optimizirati svoje marketinške strategije i poboljšati uspješnost svojih poduzeća. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja markama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-3375 - Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU (Ozretić Došen, Đurđana, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo
Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 61 (2010), 3-4; 137-150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Anić, I., Piri Rajh, S. & Rajh, E. (2010) Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 61 (3-4), 137-150.
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Rajh, Edo}, year = {2010}, pages = {137-150}, keywords = {sklonost kvaliteti, cjenovna osjetljivost, sklonost markama, lojalnost marki}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {61}, number = {3-4}, issn = {0424-7558}, title = {Utjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki}, keyword = {sklonost kvaliteti, cjenovna osjetljivost, sklonost markama, lojalnost marki} }
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Rajh, Edo}, year = {2010}, pages = {137-150}, keywords = {quality consciousness, price consciousness, brand consciousness, brand loyalty}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {61}, number = {3-4}, issn = {0424-7558}, title = {The impact of quality and price consciousness on brand loyalty}, keyword = {quality consciousness, price consciousness, brand consciousness, brand loyalty} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
  • Journal of Economic Literature
  • DOAJ - Directory of Open Access Journals





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font