Pregled bibliografske jedinice broj: 470265
Školstvo u vrtlogu promjena:Zaokret k uspješnoj školi
Školstvo u vrtlogu promjena:Zaokret k uspješnoj školi // Pedagogija, 1 (2010), 64-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 470265 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školstvo u vrtlogu promjena:Zaokret k uspješnoj školi
(EDUCATION IN A WHIRL OF CHANGES: TURNING TOWARDS PROSPEROUS SCHOOL)
Autori
Sabina Vidulin-Orbanić, Petra Pejić Papak
Izvornik
Pedagogija (0031-3807) 1
(2010);
64-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
školstvo; obrazovanje; promjene; ciljevi; kvaliteta; uspješnost
(education; erudition; changes; goals; quality; prosperity)
Sažetak
Škola je tijekom svoje prošlosti bila sudionikom različitih razvojnih faza i uloga. Mijenjala se ovisno o uvjetima u kojima je djelovala, kako političkim, tako i ideološkim ili pak ekonomskim. Eminentni pedagozi svojim su nas djelom i radom podučili da uvažavamo djetetovo nasljeđe, njegove dispozicije i sklonosti, sposobnosti i želje te da iste uskladimo s nastavnim procesom kojemu je cilj potaknuti intelektualno, osjećajno i psihomotorno sazrijevanje pojedinaca i skupine. Školstvo je danas dijelom intenzivnih znanstvenih, tehnoloških i društveno ekonomskih promjena, što školu obogaćuje novim mogućnostima i funkcijama. Promjena organizacije i poretka života, fleksibilna struktura sadržaja obrazovanja, razvoj kreativnosti, individualiteta, savladavanje novih tehnologija, uvažavanje kulturno-civilizacijskih različitosti te afirmacija permanentnog obrazovanja, osnovni su uvjeti za koncipiranje nove, suvremene i uspješne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka