Pregled bibliografske jedinice broj: 469393
Kritika metodologije projektiranja identiteta zajednice
Kritika metodologije projektiranja identiteta zajednice // Acta turistica nova, 3 (2009), 279-299 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 469393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kritika metodologije projektiranja identiteta zajednice
(Critics of methodology of construction of communal identity)
Autori
Vukić, Feđa
Izvornik
Acta turistica nova (1846-4394) 3
(2009);
279-299
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
brand; identitetski sustav; zajednica; kultura
(brand; identity system; community; culture)
Sažetak
Člankom autor zaokružuje lokalni model "brandinga" pod oznakom "identitetski sustav", gdje se, na temelju simbolične vrijednosti i zalihe lokalne kulture, oblikuje temelj primjenjive teorije i metode stvaranja komunikacijskih programa za zajednicu. Naglasak je na ideji da su takvi programi "projektiranog identiteta" primarno važni za zajednicu samu, za internu javnost, kako bi se njezini pripadnici saživjeli s tom idejom o zajednici, a tek potom za sve razine eksterne javnosti gdje bi se nalazile i ciljane skupine u komunikaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-0000000-3749 - Odnos kultura-društvo u hrvatskoj modernizaciji (Rogić, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Feđa Vukić
(autor)