Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 469124

Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj


Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 111-120


CROSBI ID: 469124 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj
(Consumers' Decision-Making Styles: Testing the Methodology and Styles Profiling in Croatia)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Leko Šimić, Mirna

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
111-120

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
kupovno ponašanje potrošača, CSI instrument, tipologija stilova odlučivanja, segmentacija potrošača
(consumer shopping behaviour, CSI instrument, typology of consumers' decision-making styles, consumer segmentation)

Sažetak
U ovom je radu testirana CSI ljestvica koju su razvili Sproles i Kendall (1986) u Hrvatskoj. Izvršena je procjena pouzdanosti i valjanosti primijenjenih mjernih ljestvica i segmentacija ispitanika s obzirom na njihov stil odlučivanja. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su izračunom Cronbach alfa koeficijenata, primjenom eksplorativne faktorske analize, k-means klaster analize i analize varijance. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji osam različitih, homogenih faktora stilova odlučivanja. Time ovaj rad potvrđuje prethodne teorijske konceptualizacije stilova odlučivanja potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na pouzdanost, valjanost, odgovarajuću dimenzionalnost i primjenjivost CSI mjerne ljestvice u hrvatskom okruženju. Klaster analizom ispitanici su segmentirani u tri homogena segmenta s obzirom na iskazane stilove odlučivanja. U radu se analiziraju implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-3375 - Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU (Ozretić Došen, Đurđana, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 111-120
Anić, I., Piri Rajh, S. & Rajh, E. (2010) Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj. U: Leko Šimić, M. (ur.) Marketing i održivi razvitak. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 111-120.
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Rajh, Edo}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {111-120}, keywords = {kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, CSI instrument, tipologija stilova odlu\v{c}ivanja, segmentacija potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Stilovi odlu\v{c}ivanja potro\v{s}a\v{c}a: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj}, keyword = {kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, CSI instrument, tipologija stilova odlu\v{c}ivanja, segmentacija potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Rajh, Edo}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {111-120}, keywords = {consumer shopping behaviour, CSI instrument, typology of consumers' decision-making styles, consumer segmentation}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Consumers' Decision-Making Styles: Testing the Methodology and Styles Profiling in Croatia}, keyword = {consumer shopping behaviour, CSI instrument, typology of consumers' decision-making styles, consumer segmentation}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font