Pregled bibliografske jedinice broj: 468671
Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije
Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, br.22 (2) (2009), 97-103 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 468671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije
(Fundamental concepts of modern media pedagogy)
Autori
Tolić, Mirela
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) Br.22 (2)
(2009);
97-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
medijska pedagogija; medijski odgoj i obrazovanje; medijska pismenost; medijska kompetencija
(media pedagogy; media education; media literacy; media competence)
Sažetak
Medijska pedagogija za predmet svog poučavanja ima sociopedagogijske, sociokulturalne i sociopolitičke aspekte u suvremenim sredstvima (medijskog) komuniciranja, a osobito se bazira na analizu uloge medija na svijest i ponašanja djece i mladih, te, u konačnici osposobljavanja istih za kritičku analizu medijskih ponuda. Ona nudi argumente u prilog hipotezi kako mediji postaju primarni agens socijalizacije mladog naraštaja. U radu se pravi distinkcija između pojmova medijska pismenost, medijsko obrazovanje i odgoj, te medijske kompetencije. Medijske kompetencije su središnji pojam i krajnji cilj razvoja medijske pedagogije. Medijska pismenost je uži pojam od medijskog obrazovanja, a medijsko obrazovanje je uži pojam od medijskog odgoja. U takvim relacijama autorica nudi svrsishodne analize odgoja za medije u suvremenoj medijskoj pedagogiji.
Izvorni jezik
Hrvatski