Pregled bibliografske jedinice broj: 468665
Određenje medijske pedagogije s komunikacijskog aspekta
Određenje medijske pedagogije s komunikacijskog aspekta // Medianali, IV (2008), 113-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 468665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Određenje medijske pedagogije s komunikacijskog aspekta
(Designation of media pedagogy, with the communication aspect.)
Autori
Tolić, Mirela ; Miliša, Zlatko
Izvornik
Medianali (1846-436X) IV
(2008);
113-131
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
medijska pedagogija; komunikacija; medijske kompetencije; simboli; medijsko obrazovanje; semiotika
(media pedagogy; communication; media competencies; icons; media training; semiotics)
Sažetak
U radu se polazi od aktualnih problema uloge znanstvene discipline medijske pedagogije, koja se bavi ambivalentnom ulogom (inovativnih) medija, razotkrivanje funkcija komunikacijskih medija u procesu komunikacije putem encoding/decodinga. Autorica polazi od temeljne pretpostavke da je kroz tzv. Sinn-System (smisleno-socijalni sistem) i shvaćanja semiotike se može razlučiti simbolička poruka medija i otkriti je li odgojna ili manipulativa uloga medija. Rješavanje problema vidi kroz medijsko obrazovanje i razvijanje pet dimenzija medijske kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-2692634-2445 - Odgoj, vrijednosti i medijska manipulacija
Ustanove:
Sveučilište u Zadru