Pregled bibliografske jedinice broj: 468396
Uspješan redizajn i rebranding robne marke
Uspješan redizajn i rebranding robne marke, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 468396 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješan redizajn i rebranding robne marke
(Successful redesign and rebranding of a brand)
Autori
Lijić, Aljoša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.05
Godina
2009
Stranica
41
Mentor
Pibernik, Jesenka
Neposredni voditelj
Dolić, Jurica
Ključne riječi
Brand; Rebranding; Dizajn; Redizajn
(Brand; Rebranding; Design; Redesign)
Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se rebrandingom robne marke i ulogom dizajna u procesu rebrandinga. U teoretskom dijelu obrađene su vrste robnih marki, njihove karakteristike, zatim rebranding, dizajn i redizajn te uloga dizajna u procesu rebrandinga, sa praktičnim primjerom Valvoline rebrandinga, gdje je prikazan čitav proces, od prvog sastanka sa klijentom do konačne realizacije projekta. Prikazan je nastanak ideje te implementacija koncepta kroz cijeli spektar Valvoline materijala, kao i izrada knjige standarda. U praktičnom dijelu prikazana su tri primjera uspješnog rebrandinga, njihova strategija i rezultati, te usporedba prije i poslije primjene rebrandinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Jesenka Pibernik
(mentor)