Pregled bibliografske jedinice broj: 466429
Osnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama
Osnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama. Zagreb: Alfa, 2010 (prirucnik)
CROSBI ID: 466429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama
(Fundamentals of strategic marketing and management : in primary and secondary schools)
Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Kutleša, Miše ; Matković, Jelena
Ostali urednici
Petrač, Božidar
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Alfa
Grad
Zagreb
Godina
2010
Stranica
144
ISBN
978-953-297-206-1
Ključne riječi
marketing ; menadžment ; obrazovanje ; škole
(marketing ; menadžment ; education ; schools)
Sažetak
U knjizi se obrađuju temeljna obilježja školskog sustava u RH, uloga ravnatelja kao školskog menadžera, etička pitanja i upravljanje odnosima s dionicima osnovnih i srednjih škola, strateško planiranje djelovanja škole, provedba strateškog plana škole kroz marketinšku praksu, provedba strateškog plana i upravljanje projektima, evaluacija strateškog djelovanja škole i ravnatelja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb