Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 466429

Osnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama


Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Kutleša, Miše; Matković, Jelena
Osnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama. Zagreb: Alfa, 2010 (prirucnik)


CROSBI ID: 466429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama
(Fundamentals of strategic marketing and management : in primary and secondary schools)

Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Kutleša, Miše ; Matković, Jelena

Ostali urednici
Petrač, Božidar

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Alfa

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
144

ISBN
978-953-297-206-1

Ključne riječi
marketing ; menadžment ; obrazovanje ; škole
(marketing ; menadžment ; education ; schools)

Sažetak
U knjizi se obrađuju temeljna obilježja školskog sustava u RH, uloga ravnatelja kao školskog menadžera, etička pitanja i upravljanje odnosima s dionicima osnovnih i srednjih škola, strateško planiranje djelovanja škole, provedba strateškog plana škole kroz marketinšku praksu, provedba strateškog plana i upravljanje projektima, evaluacija strateškog djelovanja škole i ravnatelja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikša Alfirević (autor)

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Kutleša, Miše; Matković, Jelena
Osnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama. Zagreb: Alfa, 2010 (prirucnik)
Alfirević, N., Pavičić, J., Kutleša, M. & Matković, J. (2010) Osnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama. Zagreb, Alfa.
@book{book, author = {Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Kutle\v{s}a, Mi\v{s}e and Matkovi\'{c}, Jelena}, collectioneditor = {Petra\v{c}, Bo\v{z}idar}, year = {2010}, pages = {144}, keywords = {marketing, menad\v{z}ment, obrazovanje, \v{s}kole}, isbn = {978-953-297-206-1}, title = {Osnove strate\v{s}kog marketinga i menad\v{z}menta : u osnovnim i srednjim \v{s}kolama}, keyword = {marketing, menad\v{z}ment, obrazovanje, \v{s}kole}, publisher = {Alfa}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Kutle\v{s}a, Mi\v{s}e and Matkovi\'{c}, Jelena}, collectioneditor = {Petra\v{c}, Bo\v{z}idar}, year = {2010}, pages = {144}, keywords = {marketing, menad\v{z}ment, education, schools}, isbn = {978-953-297-206-1}, title = {Fundamentals of strategic marketing and management : in primary and secondary schools}, keyword = {marketing, menad\v{z}ment, education, schools}, publisher = {Alfa}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font