Pregled bibliografske jedinice broj: 464882
Jezična analiza reklamnih poruka
Jezična analiza reklamnih poruka, 2009., magistarski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar
CROSBI ID: 464882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezična analiza reklamnih poruka
(Linguistic Analysis of Advertisements)
Autori
Mišulić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Sveučilište u Zadru
Mjesto
Zadar
Datum
30.05
Godina
2009
Stranica
185
Mentor
Škara, Danica
Ključne riječi
jezik; reklamne poruke
(language; advertisements)
Sažetak
Ovaj rad predstavlja jezičnu analizu reklamnih poruka hrvatskoga i engleskog jezika. Ciljevi istraživanja ovoga rada su sljedeći: utvrditi koja se opća struktura pojavljuje u odabranom korpusu, dati leksički, sintaktički i semantički opis jezičnih struktura zasebno u svakom od dva jezika, analizirati frazeologiju, metaforiku i sl. Korpus se analizira i s obzirom na slikovnu metaforu. Rezultati istraživanja upućuju na sličnosti i razlike u iskazivanju reklamnih poruka dvaju jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1301049-0907 - Konceptualne razlike hrv., eng. i tal. jezika:odabrana spoznajna područja (Škara, Danica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Danica Škara
(mentor)