Pregled bibliografske jedinice broj: 464837
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje // Mediji i turizam / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar : Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 49-59
CROSBI ID: 464837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje
(Media Impact Development of Low-cost Airlines and Tourism Demand)
Autori
Sušac, Vlado ; Krce-Miočić, Božena ; Milković, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Mediji i turizam
Urednik/ci
Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado
Izdavač
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru
Grad
Zadar : Nin
Godina
2010
Raspon stranica
49-59
ISBN
978-953-7237-47-9
Ključne riječi
niskotarifni zračni prijevoznici, turistička potražnja, turizam, Zadar, Hrvatska
(low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia)
Sažetak
Uvažavajući činjenicu da niskotarifni avionski prijevoz čini značajan udio u poslovanju Zračne luke Zadar, javlja se potreba za iskorištavanjem potencijala ove vrste prijevoza u svrhu unaprjeđenja zadarskog turizma te proširenja turističke sezone. Postanak i poslovanje niskotarifnih zračnih prijevoznika u izravnoj je vezi s pojavom novih medijskih tehnologija, u ovom slučaju interneta kao glavnog distribucijskog kanala i oblika promocije same tvrtke i ciljanih destinacija. Niskotarifni prijevoznici svoje letove za Zadar uspostavljaju već krajem ožujka te ih održavaju redovno do listopada prema šest emitivnih zemalja, a rast broja putnika u tim mjesecima korelira s porastom broja noćenja turista iz istih zemalja. Iz toga zaključujemo da ovaj oblik prijevoza ima vidljivu ulogu u konačnom odabiru Zadra kao turističke destinacije. Ovoj činjenici doprinosi i snažna promocija grada Zadra na internetskim stranicama Ryanaira koja utječe na sve veću popularizaciju ovog odredišta, te uz proširenje turističke ponude ima konačnu ulogu u pozicioniranju Zadra ne samo kao atraktivne, već i prometno dostupne destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-2032635-0713 - Hrvatsko - europski dodiri u pisanim medijima zadarskog područja (19. i 20. st.) (Vidaković, Josip, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru