Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 464837

Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje


Sušac, Vlado; Krce-Miočić, Božena; Milković, Tamara
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje // Mediji i turizam / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar : Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 49-59


CROSBI ID: 464837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje
(Media Impact Development of Low-cost Airlines and Tourism Demand)

Autori
Sušac, Vlado ; Krce-Miočić, Božena ; Milković, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Mediji i turizam

Urednik/ci
Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado

Izdavač
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru

Grad
Zadar : Nin

Godina
2010

Raspon stranica
49-59

ISBN
978-953-7237-47-9

Ključne riječi
niskotarifni zračni prijevoznici, turistička potražnja, turizam, Zadar, Hrvatska
(low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia)

Sažetak
Uvažavajući činjenicu da niskotarifni avionski prijevoz čini značajan udio u poslovanju Zračne luke Zadar, javlja se potreba za iskorištavanjem potencijala ove vrste prijevoza u svrhu unaprjeđenja zadarskog turizma te proširenja turističke sezone. Postanak i poslovanje niskotarifnih zračnih prijevoznika u izravnoj je vezi s pojavom novih medijskih tehnologija, u ovom slučaju interneta kao glavnog distribucijskog kanala i oblika promocije same tvrtke i ciljanih destinacija. Niskotarifni prijevoznici svoje letove za Zadar uspostavljaju već krajem ožujka te ih održavaju redovno do listopada prema šest emitivnih zemalja, a rast broja putnika u tim mjesecima korelira s porastom broja noćenja turista iz istih zemalja. Iz toga zaključujemo da ovaj oblik prijevoza ima vidljivu ulogu u konačnom odabiru Zadra kao turističke destinacije. Ovoj činjenici doprinosi i snažna promocija grada Zadra na internetskim stranicama Ryanaira koja utječe na sve veću popularizaciju ovog odredišta, te uz proširenje turističke ponude ima konačnu ulogu u pozicioniranju Zadra ne samo kao atraktivne, već i prometno dostupne destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-2032635-0713 - Hrvatsko - europski dodiri u pisanim medijima zadarskog područja (19. i 20. st.) (Vidaković, Josip, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Vlado Sušac (autor)

Avatar Url Božena Krce (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sušac, Vlado; Krce-Miočić, Božena; Milković, Tamara
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje // Mediji i turizam / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar : Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 49-59
Sušac, V., Krce-Miočić, B. & Milković, T. (2010) Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje. U: Krpan, T. & Sušac, V. (ur.) Mediji i turizam. Zadar : Nin, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, str. 49-59.
@inbook{inbook, author = {Su\v{s}ac, Vlado and Krce-Mio\v{c}i\'{c}, Bo\v{z}ena and Milkovi\'{c}, Tamara}, year = {2010}, pages = {49-59}, keywords = {niskotarifni zra\v{c}ni prijevoznici, turisti\v{c}ka potra\v{z}nja, turizam, Zadar, Hrvatska}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zra\v{c}nih prijevoznika i turisti\v{c}ke potra\v{z}nje}, keyword = {niskotarifni zra\v{c}ni prijevoznici, turisti\v{c}ka potra\v{z}nja, turizam, Zadar, Hrvatska}, publisher = {Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar : Nin} }
@inbook{inbook, author = {Su\v{s}ac, Vlado and Krce-Mio\v{c}i\'{c}, Bo\v{z}ena and Milkovi\'{c}, Tamara}, year = {2010}, pages = {49-59}, keywords = {low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {Media Impact Development of Low-cost Airlines and Tourism Demand}, keyword = {low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia}, publisher = {Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar : Nin} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font