Pregled bibliografske jedinice broj: 464810
Metodološki pristupi istraživanju kreativnosti: primjer Hong Koga
Metodološki pristupi istraživanju kreativnosti: primjer Hong Koga, 2009., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Sveučilište u Zadru, Zadar
CROSBI ID: 464810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodološki pristupi istraživanju kreativnosti: primjer Hong Koga
(Methodological Approaches to Research of Creativity: The Example of Hong Kong)
Autori
Andrić, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za sociologiju, Sveučilište u Zadru
Mjesto
Zadar
Datum
14.07
Godina
2009
Stranica
44
Mentor
Tomić-Koludrović, Inga
Ključne riječi
kreativne industrije; kreativnost; Hong Kong; metodologija
(creative industries; creativity; Hong Kong; methodology)
Sažetak
Rad se bavi usporedbom dvaju različitih pristupa analizi kreativnih industrija i kreativnosti u istom gradu - Hong Kong. Relizirao ih je isti istraživački tim u razmaku od samo jedne godine. Riječ je o studijama "Početna studija kreativnih industrija u Hong Kongu" (2003) i "Studija hongkongškog kreativnog indeksa" (2004). Njihovom se usporedbom u radu dokazuje kako različiti metodološki pristupi istom fenomenu mogu osvijetliti razlčite dimenzije tog fenomena. U radu se ne ukazuje samo na rezultate koji su prikupljeni svakom od studija pojedinačno, nego se uspoređuju i postupci pomoću kojih se došlo do rezultata. Poseban je naglasak stavljen na modele koje autori koriste stvarajući metodološki okvir. Cilj je rada ukazati na prednosti i mane svakog metodološkog pristupa korištenog u analizi kreativnih industrija i kreativnog indeksa u Hong Kongu kako bi se u nekoj od idućih analiza kreativnih industrija i kreativnosti mogle iskoristiti prednosti, a izbjeći mane svakog od pojedinačnih radova koji se analiziraju u ovom radu. Zadnji dio rada posvećen je njihovoj međusobnoj usporedbi pri čemu se prvenstveno očitiju različitosti u pristupu kreativnosti koji generiraju različite pristupe u većini ostalih segemenata studije. Rad se bavi usporedbom dvaju različitih pristupa analizi kreativnih industrija i kreativnosti u istom gradu - Hong Kong. Relizirao ih je isti istraživački tim u razmaku od samo jedne godine. Riječ je o studijama "Početna studija kreativnih industrija u Hong Kongu" (2003) i "Studija hongkongškog kreativnog indeksa" (2004). Njihovom se usporedbom u radu dokazuje kako različiti metodološki pristupi istom fenomenu mogu osvijetliti razlčite dimenzije tog fenomena. U radu se ne ukazuje samo na rezultate koji su prikupljeni svakom od studija pojedinačno, nego se uspoređuju i postupci pomoću kojih se došlo do rezultata. Poseban je naglasak stavljen na modele koje autori koriste stvarajući metodološki okvir. Cilj je rada ukazati na prednosti i mane svakog metodološkog pristupa korištenog u analizi kreativnih industrija i kreativnog indeksa u Hong Kongu kako bi se u nekoj od idućih analiza kreativnih industrija i kreativnosti mogle iskoristiti prednosti, a izbjeći mane svakog od pojedinačnih radova koji se analiziraju u ovom radu. Zadnji dio rada posvećen je njihovoj međusobnoj usporedbi pri čemu se prvenstveno očitiju različitosti u pristupu kreativnosti koji generiraju različite pristupe u većini ostalih segemenata studije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0762385-2380 - Hrvatsko društvo: identitet, mobilnost i nove tehnologije (Tomić-Koludrović, Inga, MZOS ) ( CroRIS)
Profili:
Inga Tomić-Koludrović
(mentor)