Pregled bibliografske jedinice broj: 461184
Umijeće medicinske nastave
Umijeće medicinske nastave // mef.hr, 26 (2007), 14-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 461184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umijeće medicinske nastave
(The ars of medical teaching)
Autori
Jakšić, Želimir ; Pavleković, Gordana ; Pokrajac, Nikša ; Šmalcelj, Anton ; Vrcić Keglević, Mladenka
Izvornik
Mef.hr (1332-960X) 26
(2007);
14-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Medicinska edukacija; umijeće medicinske nastave; Hrvatsko društvo za medicinsku edukaciju
(Medical education; ars of medical teaching; Croatian Association for Medical Education)
Sažetak
Polazeći od objašnjenja što je umijeće medicinske edukacije i koji je njen značaj te od iskustava i tradicije unaprjeđenja medicinske edukacije, rad pregledno opisuje razvoj edukativne tehnologije i rađanje znanosti o učenju. Opisane su četiri strategije unaprjeđenja medicinske edukacije (ad hoc pristup, administrativno-politički pristup, gospodarsko-tenološki pristup te organizirana i sustavna pouka temeljena na razmjeni iskustava i iskustvima nastavnika). Razmotreni su čimbenici koji utječu na primjenu umijeća nastave. Detaljno su prikazana iskustva Hrvatskog društva za medicinsku edukaciju i Zavoda za nastavnu tehnologiju Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, osobito tečaj „Umijeće medicinske nastave koji se kontinuirano organizira od 2000. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Projekti:
108-1081871-1897 - Utjecaj organizirane edukacije na kvalitetu rada u izvanbolničkoj zaštiti (Pavleković, Gordana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb
Profili:
Mladenka Vrcić-Keglević
(autor)
Gordana Pavleković
(autor)
Nikša Pokrajac
(autor)
Anton Šmalcelj
(autor)
Želimir Jakšić
(autor)