Pregled bibliografske jedinice broj: 460786
Bray, Mark (ur.), Komparativna edukacija. Nastavak tradicija, novi izazovi i nove paradigme
Bray, Mark (ur.), Komparativna edukacija. Nastavak tradicija, novi izazovi i nove paradigme // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (2007), 4; 612-616 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, ostalo)
CROSBI ID: 460786 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bray, Mark (ur.), Komparativna edukacija. Nastavak tradicija, novi izazovi i nove paradigme
(Bray, Mark (ed.), Comparative Education. Continuing Traditions, New Challenges, and New Paradigms)
Autori
Buzov, Ivanka
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 56
(2007), 4;
612-616
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, ostalo
Ključne riječi
komparativna edukacija; interkulturalno obrazovanje; multikulturalizam; obrazovne politike
(comparative education; educational policies; intercultural education; multiculturalism)
Sažetak
U prikazu se daje pregled radova iz područja komparativne edukacije, kao i priloga različitih autora iz različitih krajeva svijeta, a koji istražuju iskustva interkulturalnog obrazovanja i mogućnosti obrazovanja za multikulturalizam.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija