Pregled bibliografske jedinice broj: 459929
Interdisciplinarni pristup u nastavi biologije
Interdisciplinarni pristup u nastavi biologije // Državni stručni skup za nastavnike biologije
Zagreb, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 459929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interdisciplinarni pristup u nastavi biologije
(Interdisciplinary approach to teaching biology)
Autori
Lukša, Žaklin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Državni stručni skup za nastavnike biologije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
interdiscipinarnost; biologija
(Interdisciplinarity; biology)
Sažetak
Istaknuta je važnost interdisciplinarnog pristupa u poučavanju biologije ne samo zbog boljeg usvajanj znanja i razvoja koncepata već i zbog bolje motivacije učenika. Posebno je naglašena i važnost povezivanja naučnih sadržaja sa svakodenvnim životom što posebno pridonosi razvoju interesa za biologiju i znanost kod učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Žaklin Lukša
(autor)