Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 459675

Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika


Ćatić, Iva
Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika // Edukacija nastavnika za budućnost / Arnaut, Muhamed (ur.).
Zenica: Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 637-646 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 459675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika
(The importance of learning environment in contemporary school curriculum and education of future teachers)

Autori
Ćatić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Edukacija nastavnika za budućnost / Arnaut, Muhamed - Zenica : Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010, 637-646

ISBN
978-9958-615-25-2

Skup
III. međunarodni naučno-stručni skup Edukacija nastavnika za budućnost = Teacher education for the future

Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 22.04.2010. - 23.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odgojno-obrazovno ozračje ; učenička postignuća ; školski kurikulum ; edukacija budućih učitelja/nastavnika ; kvaliteta škole
(educational environment ; learning outcomes ; school curriculum ; education of future teachers ; quality in school performance)

Sažetak
Odgojno-obrazovno ozračje je, poput kurikuluma, prilično "neuhvatljiv" pojam, pojam sa "tisuću značenja". Unutar tog područja egzistira više autonomnih istraživačkih domena temeljenih na različitim teorijskim postavkama, konceptualizacijama i metodološkim pristupima upravo zbog kompleksnosti tog fenomena i neiscrpnog broja čimbenika koji mogu utjecati na njega. Brojna istraživanja odgojno- obrazovnih ozračja od šezdesetih godina 20. stoljeća pa sve do danas ukazala su na činjenicu da se značajan dio razlike u učeničkim postignućima može objasniti utjecajem različitih varijabli odgojno-obrazovnog ozračja. Polazeći od teorijskih ishodišta proučavanja odgojno-obrazovnih ozračja, pobliže determinirajući modernu eru istraživanja tog fenomena kao i njegovu općeprihvaćenu distinkciju na školsko ili organizacijsko i nastavno ili razredno ozračje, u radu se prikazuju dosadašnja teorijska razmatranja i istraživački dosezi u hrvatskoj pedagoškoj literaturi, te se ističe značaj i perspektiva daljnjih istraživanja kao i nužnost edukacije učitelja i nastavnika u području odgojno- obrazovnog ozračja u sklopu aktualnog europskog i svjetskog trenda povećanja učinkovitosti i kvalitete u školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Iva Matanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćatić, Iva
Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika // Edukacija nastavnika za budućnost / Arnaut, Muhamed (ur.).
Zenica: Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 637-646 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ćatić, I. (2010) Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika. U: Arnaut, M. (ur.)Edukacija nastavnika za budućnost.
@article{article, author = {\'{C}ati\'{c}, Iva}, editor = {Arnaut, M.}, year = {2010}, pages = {637-646}, keywords = {odgojno-obrazovno ozra\v{c}je, u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a, \v{s}kolski kurikulum, edukacija budu\'{c}ih u\v{c}itelja/nastavnika, kvaliteta \v{s}kole}, isbn = {978-9958-615-25-2}, title = {Zna\v{c}aj fenomena odgojno-obrazovnog ozra\v{c}ja u suvremenom \v{s}kolskom kurikulumu i obrazovanju u\v{c}itelja/nastavnika}, keyword = {odgojno-obrazovno ozra\v{c}je, u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a, \v{s}kolski kurikulum, edukacija budu\'{c}ih u\v{c}itelja/nastavnika, kvaliteta \v{s}kole}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\'{C}ati\'{c}, Iva}, editor = {Arnaut, M.}, year = {2010}, pages = {637-646}, keywords = {educational environment, learning outcomes, school curriculum, education of future teachers, quality in school performance}, isbn = {978-9958-615-25-2}, title = {The importance of learning environment in contemporary school curriculum and education of future teachers}, keyword = {educational environment, learning outcomes, school curriculum, education of future teachers, quality in school performance}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font