Pregled bibliografske jedinice broj: 459675
Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika
Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika // Edukacija nastavnika za budućnost / Arnaut, Muhamed (ur.).
Zenica: Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 637-646 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 459675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika
(The importance of learning environment in contemporary school curriculum and education of future teachers)
Autori
Ćatić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Edukacija nastavnika za budućnost
/ Arnaut, Muhamed - Zenica : Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010, 637-646
ISBN
978-9958-615-25-2
Skup
III. međunarodni naučno-stručni skup Edukacija nastavnika za budućnost = Teacher education for the future
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 22.04.2010. - 23.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojno-obrazovno ozračje ; učenička postignuća ; školski kurikulum ; edukacija budućih učitelja/nastavnika ; kvaliteta škole
(educational environment ; learning outcomes ; school curriculum ; education of future teachers ; quality in school performance)
Sažetak
Odgojno-obrazovno ozračje je, poput kurikuluma, prilično "neuhvatljiv" pojam, pojam sa "tisuću značenja". Unutar tog područja egzistira više autonomnih istraživačkih domena temeljenih na različitim teorijskim postavkama, konceptualizacijama i metodološkim pristupima upravo zbog kompleksnosti tog fenomena i neiscrpnog broja čimbenika koji mogu utjecati na njega. Brojna istraživanja odgojno- obrazovnih ozračja od šezdesetih godina 20. stoljeća pa sve do danas ukazala su na činjenicu da se značajan dio razlike u učeničkim postignućima može objasniti utjecajem različitih varijabli odgojno-obrazovnog ozračja. Polazeći od teorijskih ishodišta proučavanja odgojno-obrazovnih ozračja, pobliže determinirajući modernu eru istraživanja tog fenomena kao i njegovu općeprihvaćenu distinkciju na školsko ili organizacijsko i nastavno ili razredno ozračje, u radu se prikazuju dosadašnja teorijska razmatranja i istraživački dosezi u hrvatskoj pedagoškoj literaturi, te se ističe značaj i perspektiva daljnjih istraživanja kao i nužnost edukacije učitelja i nastavnika u području odgojno- obrazovnog ozračja u sklopu aktualnog europskog i svjetskog trenda povećanja učinkovitosti i kvalitete u školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Iva Matanović
(autor)