Pregled bibliografske jedinice broj: 459380
Razvoj temeljnih koncepata zajedničkih biologiji i kemiji
Razvoj temeljnih koncepata zajedničkih biologiji i kemiji // Serija jednodnevnih skupova za učitelje biologije i kemije u OŠ
Varaždin, Hrvatska; Sesvetska Sela, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska; Otok, Hrvatska; Garešnica, Hrvatska; Sisak, Hrvatska; Osijek, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 459380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj temeljnih koncepata zajedničkih biologiji i
kemiji
(Development of fundamental concepts of joint biology
and chemistry)
Autori
Radanović, Ines ; Mrvoš-Sermek, Draginja ; Toljan, Marijana ; Garašić, Diana ; Radovančević Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Serija jednodnevnih skupova za učitelje biologije i kemije u OŠ
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska; Sesvetska Sela, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska; Otok, Hrvatska; Garešnica, Hrvatska; Sisak, Hrvatska; Osijek, Hrvatska, 16., 17., 18. i 23. 6., 26. i 28. 8. 2009., 4. 1. 2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
konstruktivistički model nastave i učenja ; kartiranje znanja
(constructivist model of teaching and learning ; koncept maping)
Sažetak
Predstavljen je konstruktivistički model nastave i učenja uz usmjerenje na koncepte osmoze i difuzije kao osnovnih koncepata za razumijevanje mnogih životnih procesa, a koji se ponavljaju pri učenju različitih sadržaja tijekom školovanja. Iskustvo ukazuje da je to težak sadržaj, vjerojatno vezano uz sposobnost apstraktnog razmišljanja i ovisi o još mnogim drugim faktorima. Predstavljena je vizualna organizacija koncepata pomoću kartiranja znanja u obliku konceptualnih krugova za manji broj pojmova uključenih u jedan koncept niže razine i koncept mapa za sistematizaciju i postizanje konceptualnog razumijevanja koncepata viših razina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb