Pregled bibliografske jedinice broj: 459364
Razvoj temeljnih koncepata zajedničkih biologiji i kemiji
Razvoj temeljnih koncepata zajedničkih biologiji i kemiji // Stručni skupovi za učitelje biologije i kemije u OŠ
Varaždin, Hrvatska; Sesvetska sela, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska; Garešnica, Hrvatska; Sisak, Hrvatska; Osijek, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 459364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj temeljnih koncepata zajedničkih biologiji i kemiji
(Development of fundamental concepts of joint biology and chemistry)
Autori
Radanović, Ines ; Mrvoš-Sermek, Draginja ; Toljan, M. ; Garašić, Diana ; Radovančevi, J.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skupovi za učitelje biologije i kemije u OŠ
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska; Sesvetska sela, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska; Garešnica, Hrvatska; Sisak, Hrvatska; Osijek, Hrvatska, 16.-18., 23., 26., 28.08.2009., 04.01.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
konstruktivistički model nastave i učenja
(constructivist model of teaching and learning)
Sažetak
Predstavljen je konstruktivistički model nastave i učenja uz usmjerenje na koncepte osmoze i difuzije kao osnovnih koncepata za razumijevanje mnogih životnih procesa, a koji se ponavljaju pri učenju različitih sadržaja tijekom školovanja. Iskustvo ukazuje da je to težak sadržaj, vjerojatno vezano uz sposobnost apstraktnog razmišljanja i ovisi o još mnogim drugim faktorima. Predstavljena je vizualna organizacija koncepata pomoću kartiranja znanja u obliku konceptualnih krugova za manji broj pojmova uključenih u jedan koncept niže razine i koncept mapa za sistematizaciju i postizanje konceptualnog razumijevanja koncepata viših razina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb