Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458861

Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu


Božić, Jasmina
Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu // Radionica projekta "Ishodi učenja na preddiplomskim i diplomskim studijima na Sveučilištu u Zagrebu (SveZaIU)" za Vijeće društveno-humanističkog područja
Zagreb, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 458861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
(Defining Learning Outcomes in the Context of Bologna Reform of Social Sciences and Humanities Study Programmes of the Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb)

Autori
Božić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Radionica projekta "Ishodi učenja na preddiplomskim i diplomskim studijima na Sveučilištu u Zagrebu (SveZaIU)" za Vijeće društveno-humanističkog područja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
ishodi učenja; kompetencije; društvena odgovornost; zapošljivost
(learning outcomes; competences; social responsibility; employability)

Sažetak
U radu prikazujemo razvoj konceptualizacije pristupa ishoda učenja i kompetencija u visokom obrazovanju u sklopu europskih politika, počevši od okosnice koju je postavilo Europsko vijeće u Lisabonu (2000.), temeljem koje su stručnjaci Europske komisije i projekta Tuning Educational Structures in Europe (2003.) predložili okvir kompetencija za tercijarno obrazovanje. Pristup određivanju ishoda učenja razvijen u projektu Tuning uspoređujemo s pristupom i klasifikacijom koje predlaže Liga europskih istraživačkih sveučilišta u recentnom dokumentu 'Čemu služe sveučilišta?' (Boulton i Lucas, 2008.). Potaknuti pristupom ishoda učenja, kojeg držimo iznimno vrijednim za rekonstituiranje nastavnih programa u Bolonjskom preustroju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, od 2007. g. naovamo istraživački tim na Filozofskom fakultetu proveo je nekoliko istraživanja, rezultate kojih sumarno iznosimo: Božić, J., Boras, D. i Srbljinović, A. (2007.) Educational Competences in Croatian Higher Education towards a Knowledge Society i Božić, J., Bakić-Tomić, Lj. i Boras, D. (2008.) Mastery of Information and Communication Competences among Croatian University Students in Social Sciences. Na osnovu razvoja koncepta u europskim dokumentima i rezultata naših istraživanja nastojimo rasvijetliti prednosti pristupa ishoda učenja te ukazati na nužnost da ishode učenja i kompetencije određuju sveučilišni nastavnici, ne samo na provedbenoj, nego i na meta-razini, odnosno polazeći od jasnog koncepta društva i obrazovne politike, prvenstveno putem vlastitih istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3280 - Društvene pretpostavke društva znanja

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Božić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Božić, Jasmina
Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu // Radionica projekta "Ishodi učenja na preddiplomskim i diplomskim studijima na Sveučilištu u Zagrebu (SveZaIU)" za Vijeće društveno-humanističkog područja
Zagreb, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
Božić, J. (2009) Određivanje ishoda učenja u kontekstu Bolonjske reforme društveno-humanističkih studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U: Radionica projekta "Ishodi učenja na preddiplomskim i diplomskim studijima na Sveučilištu u Zagrebu (SveZaIU)" za Vijeće društveno-humanističkog područja.
@article{article, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Jasmina}, year = {2009}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, kompetencije, dru\v{s}tvena odgovornost, zapo\v{s}ljivost}, title = {Odre\djivanje ishoda u\v{c}enja u kontekstu Bolonjske reforme dru\v{s}tveno-humanisti\v{c}kih studija Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, kompetencije, dru\v{s}tvena odgovornost, zapo\v{s}ljivost}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Jasmina}, year = {2009}, keywords = {learning outcomes, competences, social responsibility, employability}, title = {Defining Learning Outcomes in the Context of Bologna Reform of Social Sciences and Humanities Study Programmes of the Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb}, keyword = {learning outcomes, competences, social responsibility, employability}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font