Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458605

Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008.


Žažar, Krešimir
Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008. // Revija za sociologiju, 40[39] (2009), 1/2; 134-138 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 458605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008.
(Review of the book: Konrad Paul Liessmann: The Theory of Miseducation ; Zagreb, Jesenski i Turk, 2008.)

Autori
Žažar, Krešimir

Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 40[39] (2009), 1/2; 134-138

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
društvo znanja; reforme obrazovnih sustava; bolonjski proces; vrednovanje znanja
((knowledge based society; reforms of education systems; bologna process; evaluation of knowledge))

Sažetak
U ovoj knjizi diskutira se o društvenoj ulozi obrazovanja, znanosti i znanja te o njihovom vrednovanju u današnjem društvu koje se, osobito u političkom diskursu, često naziva društvom znanja. Kritika koncepta društvo znanja osnovni je motiv ove knjige. Liessmann argumentira kako ne samo da ne živimo u društvu znanja, već je suvremeno društvo prožeto diferentnim manifestacijama neobrazovanosti. Kroz čitav tekst zamjetan je Liessmannov izrazito kritički stav prema aktualnim tendencijama u sferi obrazovanja u današnjoj Europi. Tako, uz mnoge druge, u fokus kritičkog razmatranja dospijevaju teme reforme obrazovnog sektora, komercijalizacije istog pa i pitanje medijskog tretiranja znanja. Oštrica Liessmannove kritike najviše je usmjerena protiv inficiranja obrazovnog sustava i sustava znanosti principima neoliberalne ekonomske paradigme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3280 - Društvene pretpostavke društva znanja

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Žažar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Žažar, Krešimir
Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008. // Revija za sociologiju, 40[39] (2009), 1/2; 134-138 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Žažar, K. (2009) Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008.. Revija za sociologiju, 40[39] (1/2), 134-138.
@article{article, author = {\v{Z}a\v{z}ar, Kre\v{s}imir}, year = {2009}, pages = {134-138}, keywords = {dru\v{s}tvo znanja, reforme obrazovnih sustava, bolonjski proces, vrednovanje znanja}, journal = {Revija za sociologiju}, volume = {40[39]}, number = {1/2}, issn = {0350-154X}, title = {Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude dru\v{s}tva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008.}, keyword = {dru\v{s}tvo znanja, reforme obrazovnih sustava, bolonjski proces, vrednovanje znanja} }
@article{article, author = {\v{Z}a\v{z}ar, Kre\v{s}imir}, year = {2009}, pages = {134-138}, keywords = {(knowledge based society, reforms of education systems, bologna process, evaluation of knowledge)}, journal = {Revija za sociologiju}, volume = {40[39]}, number = {1/2}, issn = {0350-154X}, title = {Review of the book: Konrad Paul Liessmann: The Theory of Miseducation ; Zagreb, Jesenski i Turk, 2008.}, keyword = {(knowledge based society, reforms of education systems, bologna process, evaluation of knowledge)} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • DARE Social Science Periodicals Databank
  • Scopus
  • SocINDEX





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font