Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458593

Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga


Božić, Jasmina
Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga // Čemu obrazovanje danas: Razmatranja o budućnosti sveučilište
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 458593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga
(Bologna Reform in the Context of Manfred Prisching's Educational Ideologies)

Autori
Božić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Izvornik
Čemu obrazovanje danas: Razmatranja o budućnosti sveučilište / - , 2010

Skup
Odjel za filozofiju Matice hrvatske: Znanstveno-filozofijski simpozij "Čemu obrazovanje danas i komu je ono potrebno?"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.03.2010. - 06.03.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Bolonjska reforma; obrazovni pristupi; Prisching; Humboldtovo sveučilište
(Bologna reform; models of education; Prisching; Humboldt university)

Sažetak
U izlaganju pojedine aspekte aktualne sveučilišne reforme, poglavito ideju i provedbu reforme na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, sagledavamo iz očišta različitih obrazovnih pristupa koje u svojoj knjizi 'Ideologije obrazovanja: Dijagnostički esej na pragu društva znanja' ocrtava austrijski sociolog Manfred Prisching (Prisching, M. (2008) Bildungsideologien: Ein zeitdiagnostischer Essay an der Schwelle zur Wissengesellschaft. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften). Pokazujemo da se pet od devet obrazovnih pristupa ili „ideologija obrazovanja“ koje Prisching navodi: model skladišta, model pragmatične svakodnevice, model ubrzanja, model tržišta rada i model upravljanja, mogu smatrati značajkama aktualne sveučilišne reforme. Tu vrst analize držimo korisnom jer može voditi ispravljanju slabih točaka reformiranog sustava visokog obrazovanja, kako u vidu revitalizacije dobrih elemenata tradicionalnog 'humboldtovskog' sustava, tako i vidu prilagodbe nekih neprimjerenih svojstava 'bolonjskog' sustava potrebama različitih studija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3280 - Društvene pretpostavke društva znanja

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Božić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Božić, Jasmina
Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga // Čemu obrazovanje danas: Razmatranja o budućnosti sveučilište
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Božić, J. (2010) Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga. U: Čemu obrazovanje danas: Razmatranja o budućnosti sveučilište.
@article{article, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Jasmina}, year = {2010}, keywords = {Bolonjska reforma, obrazovni pristupi, Prisching, Humboldtovo sveu\v{c}ili\v{s}te}, title = {Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga}, keyword = {Bolonjska reforma, obrazovni pristupi, Prisching, Humboldtovo sveu\v{c}ili\v{s}te}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Jasmina}, year = {2010}, keywords = {Bologna reform, models of education, Prisching, Humboldt university}, title = {Bologna Reform in the Context of Manfred Prisching's Educational Ideologies}, keyword = {Bologna reform, models of education, Prisching, Humboldt university}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font