Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458285

Designing a Test of Language Competence for Future Primary English Language Teachers


Cindrić, Ivana; Cergol, Kristina; Davies, Mark
Designing a Test of Language Competence for Future Primary English Language Teachers // Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost / Dunja Pavlićević-Franić ; Ante Bežen (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 42-57 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 458285 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Designing a Test of Language Competence for Future Primary English Language Teachers
(Izrada testa jezičnih kompetencija za buduće učitelje engleskog jezika)

Autori
Cindrić, Ivana ; Cergol, Kristina ; Davies, Mark

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost / Dunja Pavlićević-Franić ; Ante Bežen - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010, 42-57

Skup
Treći specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
testing; language competence; primary English language teachers
(testiranje; jezična kompetencija; učitelji engleskoga jezika)

Sažetak
Designing a test involves adhering to a complex and challenging set of procedures. As teachers, we need to keep in mind that the test should reflect aspects of language teaching and language use. In addition to the principles of testing (fairness, accountability, validity, reliability) a humanizing aspect should permeate the test which means that students should have the opportunity to do their best, should be involved in their assessment, and treated as individuals. At the Faculty of Teacher Education, future primary English teachers intensively work on developing proficiency in their receptive and productive language skills throughout their five-year education. In accordance with the program of study, Undergraduate and graduate program of study of primary education in combination with the study of the English language or German language, their achievement is checked in the third year of study by means of a Test of Language Competence. The test has been designed and calibrated based on educational outcomes, the level of language knowledge and the population involved. It tests five areas of language competence, namely listening comprehension, language in use, writing and oral performance. The article will show how task types have been developed and used in order to test the skills mentioned.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Cindrić (autor)

Avatar Url Kristina Cergol (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cindrić, Ivana; Cergol, Kristina; Davies, Mark
Designing a Test of Language Competence for Future Primary English Language Teachers // Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost / Dunja Pavlićević-Franić ; Ante Bežen (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 42-57 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Cindrić, I., Cergol, K. & Davies, M. (2010) Designing a Test of Language Competence for Future Primary English Language Teachers. U: Dunja Pavlićević-Franić & Ante Bežen (ur.)Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost.
@article{article, author = {Cindri\'{c}, Ivana and Cergol, Kristina and Davies, Mark}, year = {2010}, pages = {42-57}, keywords = {testing, language competence, primary English language teachers}, title = {Designing a Test of Language Competence for Future Primary English Language Teachers}, keyword = {testing, language competence, primary English language teachers}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cindri\'{c}, Ivana and Cergol, Kristina and Davies, Mark}, year = {2010}, pages = {42-57}, keywords = {testiranje, jezi\v{c}na kompetencija, u\v{c}itelji engleskoga jezika}, title = {Izrada testa jezi\v{c}nih kompetencija za budu\'{c}e u\v{c}itelje engleskog jezika}, keyword = {testiranje, jezi\v{c}na kompetencija, u\v{c}itelji engleskoga jezika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font