Pregled bibliografske jedinice broj: 458265
Ispitivanje učinka glazbe na ponašanje i kreativnost učenika s teškoćama u razvoju
Ispitivanje učinka glazbe na ponašanje i kreativnost učenika s teškoćama u razvoju // 5. hrvatski simpozij "Medicina i glazba" s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 458265 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje učinka glazbe na ponašanje i kreativnost učenika s teškoćama u razvoju
(Examination of effects of music on behavior and creativity of students with difficulties in development)
Autori
Bakota, Koraljka ; Obad, Dubravka ; Koščec, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
5. hrvatski simpozij "Medicina i glazba" s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.2010. - 27.02.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazba; dramatizacija; likovna kultura; djeca s teškoćama u razvoju
(music; dramatization; art culture; children with difficulties in development)
Sažetak
Poliklinika SUVAG je zdravstvena ustanova za dijagnostiku i rehabilitaciju slušanja i govora. Polaznici rehabilitacije i edukacije su djeca koja imaju dijagnosticiran poremećaj govorne komunikacije uglavnom zbog oštećenja sluha i/ili govora. U Poliklinici SUVAG glazbene stimulacije kao i stimulacije pokretom su u funkciji razvoja svih komponenata govora. Glazbene stimulacije sa svojim postupcima, koje su filogenetski i ontogenetski bliže ljudskom biću nego sam govor, potiču bržu percepciju, čistoću i strukturiranje govornih formi. Ovo izlaganje ukazuje na još dva primjera korištenja glazbe u radu s djecom u Poliklinici SUVAG. Prvi je ispitivanje učinka glazbe u rješavanju konfliktne situacije između učenika u uvjetima dramatizacije. Ispitivan je utjecaj glazbe na intenzitet, tempo i intonaciju govora, mimiku lica, geste, govorni ritam, pauzu, govornu agresiju i prepoznavanje stvarnog konteksta. Drugi primjer je uporaba glazbe na nastavi likovne kulture gdje se učenike potiče da povezuju audutivni i vizualni doživljaj. Cilj ovakve uporabe glazbe je poticanje kreativnosti i divergentnog mišljenja kod učenika ali, prije svega, kvalitetnija i potpunija percepcija svijeta koji ih okružuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG
Profili:
Dubravka Obad
(autor)