Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458034

Unapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti


Selak-Zeljko, Kristina
Unapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek


CROSBI ID: 458034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti
(Sales promotion: role, activities and analyses of efficacy and effectiveness)

Autori
Selak-Zeljko, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
16.12

Godina
2009

Stranica
155

Mentor
Tomašević Lišanin, M.

Ključne riječi
unapređenje prodaje; trgovački marketing; prodaja
(sales promotion; trade marketing; selling)

Sažetak
Rad istražuje oblike, ulogu, djelotvornost i učinkovitost različitih metoda unapređenja prodaje prema prodavačima, trgovcima, krajnjim potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Selak-Zeljko, Kristina
Unapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
Selak-Zeljko, K. (2009) 'Unapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti', magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Selak-Zeljko, Kristina}, year = {2009}, pages = {155}, keywords = {unapre\djenje prodaje, trgova\v{c}ki marketing, prodaja}, title = {Unapre\djenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti}, keyword = {unapre\djenje prodaje, trgova\v{c}ki marketing, prodaja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Selak-Zeljko, Kristina}, year = {2009}, pages = {155}, keywords = {sales promotion, trade marketing, selling}, title = {Sales promotion: role, activities and analyses of efficacy and effectiveness}, keyword = {sales promotion, trade marketing, selling}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font