Pregled bibliografske jedinice broj: 458034
Unapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti
Unapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
CROSBI ID: 458034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti
(Sales promotion: role, activities and analyses of efficacy and effectiveness)
Autori
Selak-Zeljko, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Osijek
Mjesto
Osijek
Datum
16.12
Godina
2009
Stranica
155
Mentor
Tomašević Lišanin, M.
Ključne riječi
unapređenje prodaje; trgovački marketing; prodaja
(sales promotion; trade marketing; selling)
Sažetak
Rad istražuje oblike, ulogu, djelotvornost i učinkovitost različitih metoda unapređenja prodaje prema prodavačima, trgovcima, krajnjim potrošačima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb