Pregled bibliografske jedinice broj: 457307
SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa
SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 185-198 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 457307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SMS-informativka kao mikrokulturna promjena u hrvatskim školama: pilot evaluacija programa
(SMSI as a micro-cultural change in Croatian schools: Pilot evaluation)
Autori
Štulhofer, Aleksandar ; Bardek, Mirna ; Desnica, Mirta ; Paska, Iva ; Zrile, Marina
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 5
(2008), 2;
185-198
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Pilot evaluacija; informatički paket; SMS-informativka; komunikacija učenika; roditelja i nastavnika
(pilot evaluation; information package; SMSi; student-parent-teacher communication)
Sažetak
Rad opisuje pilot evaluaciju informatičkog paketa SMSi, prvenstveno namijenjenog unaprjeđivanju informiranja i komunikacije između nastavnika, učenika i njihovih roditelja. Istraživanje je pripremljeno i provedeno u razdoblju između ožujka i svibnja 2008. godine u tri zagrebačke osnovne škole u kojima su obuhvaćeni učenici osam 6. i 7. sedmih razreda te njihovi roditelji, a obavljeni su i intervjui s nastavnicima koji su već neko vrijeme koristili uslugu. Ukupno je anketirano 163 učenika, od kojih je 69 (42, 3%) bilo uključeno u SMSi, i 202 njihovih roditelja (84 ili 41, 6% je koristilo uslugu). Analiza prikupljenih podataka temelji se na provjeri pet hipoteza o potencijalnim intendiranim i neintendiranim efektima SMSi servisa. Nalazi pokazuju da korištenje usluge može imati pozitivan učinak na informiranje učenika o nastavnim i izvannastavnim sadržajima, komunikaciju između roditelja i nastavnika te roditelja i njihove djece, kao i samo-percipiranu roditeljsku kontrolu. Utvrđeno je, također, da roditelji koji su uključeni u SMSi iskazuju značajno veće zadovoljstvo školom koje njihovo dijete pohađa od roditelja iz kontrole skupine. Prikupljeni podatci ne ukazuju na tendenciju supstitucije izravnog kontakta roditelja i nastavnika (u školi) neizravnim (SMSi). S obzirom na niz metodoloških ograničenja studije, u budućnosti će biti potrebno provesti opsežnije i preciznije (bolje kontrolirano) evaluacijsko istraživanje kako bi se provjerili ovi preliminarni rezultati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
036-0362027-1639 - Isporuka sadržaja i pokretljivost korisnika i usluga u mrežama nove generacije (Matijašević, Maja, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb