Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 456244

Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama


Berlengi, Vedrana
Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama // Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2010. str. 286-294 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 456244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama
(The European Language Portfolio in Croatian schools – the student’s perspective)

Autori
Berlengi, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

ISBN
978-86-7798-039-9

Skup
Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti

Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 01.10.2009. - 02.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Europski jezični portfolio; učenikova samostalnost; osnovna škola
(European Language Portfolio; student autonomy; elementary school)

Sažetak
U sklopu projekta Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) u pojedine hrvatske škole uveden je ovaj didaktički materijal. U projektu sudjeluju učenici nižih i viših razreda osnovne škole. U ovom nas radu zanima kako su se učenici snašli pri upotrebi Europskog jezičnog portfolija, na koje su poteškoće naišli prilikom ispunjavanja te koji su njihovi stavovi o ovom didaktičkom materijalu nakon što su ga koristili godinu dana: smatraju li da ga mogu samostalno ispunjavati, pomaže li im EJP u učenju stranoga jezika, pomaže li im u određivanju ciljeva te žele li i dalje nastaviti koristiti EJP.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-0790 - Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) (Vrhovac, Yvonne, MZOS ) ( CroRIS)
130-1300869-0633 - Romanske gramatike za govornike hrvatskog (Varga, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vedrana Berlengi (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Berlengi, Vedrana
Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama // Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2010. str. 286-294 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Berlengi, V. (2010) Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama. U: Vučo, J. & Milatović, B. (ur.)Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti.
@article{article, author = {Berlengi, Vedrana}, year = {2010}, pages = {286-294}, keywords = {Europski jezi\v{c}ni portfolio, u\v{c}enikova samostalnost, osnovna \v{s}kola}, isbn = {978-86-7798-039-9}, title = {Kako u\v{c}enici prihva\'{c}aju Europski jezi\v{c}ni portfolio u hrvatskim \v{s}kolama}, keyword = {Europski jezi\v{c}ni portfolio, u\v{c}enikova samostalnost, osnovna \v{s}kola}, publisher = {Filozofski fakultet Nik\v{s}i\'{c} Univerziteta Crne Gore}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }
@article{article, author = {Berlengi, Vedrana}, year = {2010}, pages = {286-294}, keywords = {European Language Portfolio, student autonomy, elementary school}, isbn = {978-86-7798-039-9}, title = {The European Language Portfolio in Croatian schools – the student’s perspective}, keyword = {European Language Portfolio, student autonomy, elementary school}, publisher = {Filozofski fakultet Nik\v{s}i\'{c} Univerziteta Crne Gore}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font