Pregled bibliografske jedinice broj: 456149
Netradicionalne strategije učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju
Netradicionalne strategije učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju // Andragoški glasnik / Matijević, Milan (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2009. str. 187-187 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 456149 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Netradicionalne strategije učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju
(Untraditional learning and teaching strategies in informal education)
Autori
Turk, Marko ; Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Andragoški glasnik
/ Matijević, Milan - Jasrebarsko : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2009, 187-187
Skup
Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 29.05.2009. - 31.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
neformalno obrazovanje; tradicionalne strategije poučavanja; netradicionalne strategije poučavanja; formalni sustav; metode rada; cjeloživotno učenje
(informal education; traditional teaching strategies; untraditional teaching strategies; formal system; methods of work; lifelong learning)
Sažetak
Cilj je ovog rada naglasiti ulogu netradicionalnih strategija učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju te istaknuti njihovu važnost u razvoju i prepoznatljivosti istoga. U svojoj biti neformalno obrazovanje ogleda se u izraženoj prilagodljivosti i otvorenosti za novo. Budući da znatno lakše prihvaća novo, od formalnog obrazovanja, neformalno obrazovanje zbog svoje uloge i funkcije u kontekstu cjeloživotnog učenja s lakoćom prati razvoj na poljima pedagogije, andragogije i drugih edukacijskih disciplina. Posljedično tome usvaja nove didaktičko-metodičke diskurse te obrazovno-odgojne paradigme. Strategije učenja i poučavanja koje su bile u začetcima primjene često su prvo testirane upravo u neformalnom obrazovnom kontekstu. Iste su s vremenom, kao dobra praksa, bile usvajane i od strane formalnih obrazovnih sustava. Analizom sadržaja literature iz područja didaktike te one o strategijama i iskustvima učenja i poučavanja u neformalnom obrazovanju, autori ističu razliku između tradicionalnih i netradicionalnih strategija učenja i poučavanja. Temeljem spomenute razlike uočava se jasno dominantno pozicioniranje uloge netradicionalnih strategija poučavanja naspram tradicionalnih u procesu neformalnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka