Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 454104

Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj


Ham, Marija; Forjan, Josipa
Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 225-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 454104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj
(Consumer research in function of evaluating the state and perspectives of applying green marketing in the Republic of Croatia)

Autori
Ham, Marija ; Forjan, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010, 225-241

ISBN
978-953-253-074-2

Skup
21. Kongres CROMAR-a: Marketing – čimbenik održivog razvitka

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Koncepcija održivog razvitka; Zeleni marketing; Zeleni potrošači; Istraživanje
(sustainable development concept; green marketing; green consumers; research)

Sažetak
Marketing kao disciplina uvijek prati društveno-ekonomski razvitak i odraz je postojećih društveno-ekonomskih odnosa, te se sukladno tomu u uvjetima rastuće ekološke svjesnosti na svim razinama društva i pojave segmenta zelenih potrošača, javlja zeleni marketing. Vremenski se zeleni marketing može smjestiti u razdoblje od sedamdesetih godina do danas, a konceptualno, pripada društveno odgovornom marketingu. Uspješna i sveobuhvatna primjena zelenog marketinga na razini gospodarskih i izvangospodarskih subjekata, ali i države, zahtijeva stjecanje određenih unutarnjih i vanjskih preduvjeta koji se ostvaruju na nekoliko razina. Osim gospodarskih, političkih i zakonodavnih preduvjeta značajne su i promjene na razini pojedinca koje osobito dolaze do izražaja u ulozi potrošača. Bez obzira na vrstu ili specifično područje na koje se odnosi, u središtu marketinga je uvijek potrošač te je zato predmet ovog rada upravo razina potrošača i procjena njihova utjecaja na perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj. Ponašanje prilikom kupnje, stavovi o ekološkim aktivnostima i znanje o ekološkim pitanjima predstavljaju značajne varijable pri toj procjeni. Za kompletniju primjenu zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj potrebno je stvoriti sveobuhvatnu i dinamičnu bazu znanja o hrvatskim zelenim potrošačima. Tek na temelju tog znanja moguće je razviti strategije razvitka zelenog marketinga na mikro i makro razini u Republici Hrvatskoj. U svijetu, postoji vrlo malo ekoloških oaza, te bi Republika Hrvatska upravo na ovom području, strateškim opredjeljenjem za zeleni marketing na nacionalnoj razini, mogla ostvariti konkurentsku prednost na međunarodnom tržištu. Sustavnim ulaganjem i suradnjom gospodarstva, znanosti i državnih tijela, Republika Hrvatska može stvoriti ono što se naziva jak i uvjerljiv globalni zeleni brand.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
010-0101195-1035 - Statistički mjerni instrumenti:konstrukcija i prilagodba poduzetničkoj ekonomiji

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Josipa Forjan (autor)

Avatar Url Marija Ham (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ham, Marija; Forjan, Josipa
Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 225-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ham, M. & Forjan, J. (2010) Istraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj. U: Leko Šimić, M. (ur.)Marketing i održivi razvitak.
@article{article, author = {Ham, Marija and Forjan, Josipa}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {225-241}, keywords = {Koncepcija odr\v{z}ivog razvitka, Zeleni marketing, Zeleni potro\v{s}a\v{c}i, Istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Istra\v{z}ivanje potro\v{s}a\v{c}a u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Koncepcija odr\v{z}ivog razvitka, Zeleni marketing, Zeleni potro\v{s}a\v{c}i, Istra\v{z}ivanje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ham, Marija and Forjan, Josipa}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {225-241}, keywords = {sustainable development concept, green marketing, green consumers, research}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Consumer research in function of evaluating the state and perspectives of applying green marketing in the Republic of Croatia}, keyword = {sustainable development concept, green marketing, green consumers, research}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font