Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 454095

Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva


Penava, Željko; Novak, Ivan
Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva // 3. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko : Penava, Željko (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 251-256 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 454095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva
(Internet Marketing – Necessity of Textile Economy)

Autori
Penava, Željko ; Novak, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
3. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko : Penava, Željko - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 251-256

ISBN
978-953-7105-35-8

Skup
Tekstilna znanost i gospodarstvo

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.01.2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
e-marketing ; internet marketing tekstilne industrije ; koncepcija ; percepcija ; primjena
(e-Marketing ; internet marketing in the textile industry ; trends ; perception ; application)

Sažetak
Primjena interneta u poslovanju sveprisutna je te se tvrtke koje ne koriste internetske modalitete poslovanja više ne smatraju ozbiljnom konkurencijom. Koncepcija marketinga kao značajna snaga gospodarskih subjekata akceptira značaj primjene internetskog poslovanja i razvija raznovrsne modalitete prisutnosti poslovnih subjekata na Svjetskoj mreži (World wide web). Velike poteškoće u rentabilnom poslovanju ukazuju na mnogobrojne izazove koje tekstilno gospodarstvo nije uspješno savladalo, a jedan od izazova svakako je zanemarena važnost web poslovanja, čime je hrvatska tekstilna industrija na taj način sebi uskratila mnogobrojne mogućnosti koje takva vrsta poslovanja pruža. Koncepcija e-marketinga omogućuje tvrtkama svih veličina šire mogućnosti određivanja strateških ciljeva poslovanja, a koji se nalaze u određivanju novih ciljnih tržišta, njihovih potreba i želja, te što potpunijem zadovoljenju njihovih potreba. U tom smislu analizirane su neke okolnosti primjene e-marketinga i korištenja e- poslovanja tvrtki iz grane tekstilne industrije. Rezultati desk istraživanja ukazuju na brojne mogućnosti korištenja i primjenu koncepcije e-marketinga u tekstilnoj industriji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
117-0000000-1376 - Napredne tehničke tkanine i procesi (Kovačević, Stana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Novak (autor)

Avatar Url Željko Penava (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Penava, Željko; Novak, Ivan
Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva // 3. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko : Penava, Željko (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 251-256 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Penava, Ž. & Novak, I. (2010) Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva. U: Ujević, Darko : Penava, Željko (ur.)3. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo.
@article{article, author = {Penava, \v{Z}eljko and Novak, Ivan}, year = {2010}, pages = {251-256}, keywords = {e-marketing, internet marketing tekstilne industrije, koncepcija, percepcija, primjena}, isbn = {978-953-7105-35-8}, title = {Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva}, keyword = {e-marketing, internet marketing tekstilne industrije, koncepcija, percepcija, primjena}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Penava, \v{Z}eljko and Novak, Ivan}, year = {2010}, pages = {251-256}, keywords = {e-Marketing, internet marketing in the textile industry, trends, perception, application}, isbn = {978-953-7105-35-8}, title = {Internet Marketing – Necessity of Textile Economy}, keyword = {e-Marketing, internet marketing in the textile industry, trends, perception, application}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font