Pregled bibliografske jedinice broj: 454095
Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva
Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva // 3. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko : Penava, Željko (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 251-256 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 454095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet marketing – potreba tekstilnog gospodarstva
(Internet Marketing – Necessity of Textile Economy)
Autori
Penava, Željko ; Novak, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo
/ Ujević, Darko : Penava, Željko - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 251-256
ISBN
978-953-7105-35-8
Skup
Tekstilna znanost i gospodarstvo
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.01.2010
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-marketing ; internet marketing tekstilne industrije ; koncepcija ; percepcija ; primjena
(e-Marketing ; internet marketing in the textile industry ; trends ; perception ; application)
Sažetak
Primjena interneta u poslovanju sveprisutna je te se tvrtke koje ne koriste internetske modalitete poslovanja više ne smatraju ozbiljnom konkurencijom. Koncepcija marketinga kao značajna snaga gospodarskih subjekata akceptira značaj primjene internetskog poslovanja i razvija raznovrsne modalitete prisutnosti poslovnih subjekata na Svjetskoj mreži (World wide web). Velike poteškoće u rentabilnom poslovanju ukazuju na mnogobrojne izazove koje tekstilno gospodarstvo nije uspješno savladalo, a jedan od izazova svakako je zanemarena važnost web poslovanja, čime je hrvatska tekstilna industrija na taj način sebi uskratila mnogobrojne mogućnosti koje takva vrsta poslovanja pruža. Koncepcija e-marketinga omogućuje tvrtkama svih veličina šire mogućnosti određivanja strateških ciljeva poslovanja, a koji se nalaze u određivanju novih ciljnih tržišta, njihovih potreba i želja, te što potpunijem zadovoljenju njihovih potreba. U tom smislu analizirane su neke okolnosti primjene e-marketinga i korištenja e- poslovanja tvrtki iz grane tekstilne industrije. Rezultati desk istraživanja ukazuju na brojne mogućnosti korištenja i primjenu koncepcije e-marketinga u tekstilnoj industriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
117-0000000-1376 - Napredne tehničke tkanine i procesi (Kovačević, Stana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb