Pregled bibliografske jedinice broj: 450432
Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu
Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu // Tabu w oku szeroko otwartym / Długosz, Natalia i Dimoski, Zvonko (ur.).
Poznań: Wydawnictwo Rys, 2012. str. 379-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 450432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu
(Euphemism and taboo in advertising discourse)
Autori
Brajdić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Tabu w oku szeroko otwartym
/ Długosz, Natalia i Dimoski, Zvonko - Poznań : Wydawnictwo Rys, 2012, 379-386
ISBN
978-83-60517-83-3
Skup
Tabu w oku szeroko otwartym
Mjesto i datum
Poznań, Poljska, 08.12.2009. - 10.12.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
eufemizam; tabu; reklamni diskurz; eufemizacijske reklamne strategije
(euphemism; taboo; advertising discourse; euphemistic advertising strategies)
Sažetak
Oglašavanje je u suvremenom medijskom prostoru sveprožimajući oblik diskurza. Budući da pripadaju javnom tipu diskurza, reklame su uvjetovane pripadajućim kulturnim okružjem, ali one i same konstruiraju nove potrebe i stavove koji se ucjepljuju u kulturu. Reklamni je diskurz ponajprije obilježen svojim pragmatičkim ciljem i perlokucijskim učinkom te će se upravo zbog želje za ugađanjem recipijentu i pridržavanjem principa uljudnosti načelno izbjegavati prekoračenje granica tabua. Stoga će reklamiranje proizvoda koji dotiču neko područje tabua posegnuti za eufemizacijskim strategijama kako bi se ublažili i nadišli društveni i jezični tabui.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300749-0751 - Figure i diskurzi (Bagić, Krešimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Katarina Brajdić
(autor)