Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 450432

Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu


Brajdić, Katarina
Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu // Tabu w oku szeroko otwartym / Długosz, Natalia i Dimoski, Zvonko (ur.).
Poznań: Wydawnictwo Rys, 2012. str. 379-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 450432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu
(Euphemism and taboo in advertising discourse)

Autori
Brajdić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Tabu w oku szeroko otwartym / Długosz, Natalia i Dimoski, Zvonko - Poznań : Wydawnictwo Rys, 2012, 379-386

ISBN
978-83-60517-83-3

Skup
Tabu w oku szeroko otwartym

Mjesto i datum
Poznań, Poljska, 08.12.2009. - 10.12.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
eufemizam; tabu; reklamni diskurz; eufemizacijske reklamne strategije
(euphemism; taboo; advertising discourse; euphemistic advertising strategies)

Sažetak
Oglašavanje je u suvremenom medijskom prostoru sveprožimajući oblik diskurza. Budući da pripadaju javnom tipu diskurza, reklame su uvjetovane pripadajućim kulturnim okružjem, ali one i same konstruiraju nove potrebe i stavove koji se ucjepljuju u kulturu. Reklamni je diskurz ponajprije obilježen svojim pragmatičkim ciljem i perlokucijskim učinkom te će se upravo zbog želje za ugađanjem recipijentu i pridržavanjem principa uljudnosti načelno izbjegavati prekoračenje granica tabua. Stoga će reklamiranje proizvoda koji dotiču neko područje tabua posegnuti za eufemizacijskim strategijama kako bi se ublažili i nadišli društveni i jezični tabui.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300749-0751 - Figure i diskurzi (Bagić, Krešimir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Katarina Brajdić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brajdić, Katarina
Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu // Tabu w oku szeroko otwartym / Długosz, Natalia i Dimoski, Zvonko (ur.).
Poznań: Wydawnictwo Rys, 2012. str. 379-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Brajdić, K. (2012) Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu. U: Długosz, Natalia i Dimoski, Zvonko (ur.)Tabu w oku szeroko otwartym.
@article{article, author = {Brajdi\'{c}, Katarina}, year = {2012}, pages = {379-386}, keywords = {eufemizam, tabu, reklamni diskurz, eufemizacijske reklamne strategije}, isbn = {978-83-60517-83-3}, title = {Eufemizam i tabu u reklamnom diskurzu}, keyword = {eufemizam, tabu, reklamni diskurz, eufemizacijske reklamne strategije}, publisher = {Wydawnictwo Rys}, publisherplace = {Pozna\'{n}, Poljska} }
@article{article, author = {Brajdi\'{c}, Katarina}, year = {2012}, pages = {379-386}, keywords = {euphemism, taboo, advertising discourse, euphemistic advertising strategies}, isbn = {978-83-60517-83-3}, title = {Euphemism and taboo in advertising discourse}, keyword = {euphemism, taboo, advertising discourse, euphemistic advertising strategies}, publisher = {Wydawnictwo Rys}, publisherplace = {Pozna\'{n}, Poljska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font