Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 448870

Integrirani pristup poučavanju pojmova difuzije i osmoze


Flegar, Vanja
Integrirani pristup poučavanju pojmova difuzije i osmoze, 2009., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 448870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirani pristup poučavanju pojmova difuzije i osmoze
(Integrated approach to teaching the concepts of diffusion and osmosis)

Autori
Flegar, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2009

Stranica
34

Mentor
Mrvoš-Sermek, Draginja

Ključne riječi
edukacijska istraživanja; kemija; difuzija; osmoza
(educational research; chemistry; diffusion; osmosis)

Sažetak
U okviru rada proveden je test o razvijenosti koncepta tvari (TRKT) za uzrast od 10-12 godina, na uzorku od 172 učenika 4. i 5. razreda OŠ Zagreba. Test se sastojao od tri zadatka koja ispituju koncepte vezane uz difuziju, kapilarnost i osmozu. Modificiranu verziju istog testa rješavalo je 278 nastavnika kemije i biologije u sedam županija diljem Hrvatske. Analizom rezultata uočeno je postojanje pogrešnih predkoncepata i usvojenih alternativnih koncepata u obje skupine ispitanika. U radu je uz osvrt na intelektualni razvoj pojedinca i kritički pregled pojmova difuzija, osmoza i kapilarnost kroz mnoge udžbenike nastavnog predmeta Prirode, predloženo na temelju rezultata istraživanja kojim strategijama i metodama spriječiti nastajanje alternativnih koncepata kroz nastavu Prirode, Biologije i Kemije. Isti rezultati i prijedlozi poslužili su pri pripremi i provođenju seminara za nastavnike biologije i kemije u organizaciji AZOO i suradnika projekata MZOŠ (119-0091361-1081, 119-0091361-1223) tijekom 2009. godine u većini Stručnih županijskih vijeća kemije OŠ diljem Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija

Napomena
Ovaj rad metodički je dio u okviru diplomskog rada pod nazivom ' Metoda za određivanje efikasnosti ugrađivanja imunomodulatora peptidoglikanske strukture u liposome' ; Voditelji: dr. sc. Astrid Gojmerac Ivšić, doc. ; dr. sc. Ruža Frkanec, viši znanstveni suradnik ; dr. sc. Branka Vranešić, znanstveni savjetnik.



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Draginja Mrvoš-Sermek (mentor)

Avatar Url Vanja Flegar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Flegar, Vanja
Integrirani pristup poučavanju pojmova difuzije i osmoze, 2009., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Flegar, V. (2009) 'Integrirani pristup poučavanju pojmova difuzije i osmoze', diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Flegar, Vanja}, year = {2009}, pages = {34}, keywords = {edukacijska istra\v{z}ivanja, kemija, difuzija, osmoza}, title = {Integrirani pristup pou\v{c}avanju pojmova difuzije i osmoze}, keyword = {edukacijska istra\v{z}ivanja, kemija, difuzija, osmoza}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Flegar, Vanja}, year = {2009}, pages = {34}, keywords = {educational research, chemistry, diffusion, osmosis}, title = {Integrated approach to teaching the concepts of diffusion and osmosis}, keyword = {educational research, chemistry, diffusion, osmosis}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font