Pregled bibliografske jedinice broj: 448649
Metode istraživanja u obrazovanju (razredbeni ispiti iz kemije)
Metode istraživanja u obrazovanju (razredbeni ispiti iz kemije), 2009., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 448649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode istraživanja u obrazovanju (razredbeni ispiti iz kemije)
(Research methods in education (entrance exams in chemistry))
Autori
Pulić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2009
Stranica
42
Mentor
Mrvoš-Sermek, Draginja
Ključne riječi
istraživanje u obrazovanju; kemija; razredbeni ispiti
(education research; chemistry; entrance exams)
Sažetak
Cilj rada bio je poučiti buduće profesore kemije metodologiji istraživanja u obrazovanju i na tom temelju razviti vlastite strategije, plan i provedbu istraživanja zadane problematike. 1. Rad sadrži temeljni pregled metoda istraživanja u obrazaovanju. 2. Analizirani su i uspoređeni razredbeni ispiti iz kemije provedeni proteklih godina na nakoliko 'kemijskih' fakulteta po područjima ispitivanja i traženim obrazovnim ishodima. 3. Dobiveni rezultati uspoređeni su s područjima ispitivanja i obrazovnim ishodima traženim na probnoj državnoj maturi iz kemije 2009. godine i s Ispitnim katalogom kemije za prvu državnu maturu 2010. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija
Napomena
Navedeni rad metodički je dio u okviru diplomskog rada pod nazivom 'Izučavanje reakcije hesperetina i titanija(IV) spektrofotometrijskom metodom' ; Voditelji: dr. sc. Vlasta Vojković, doc., dr. sc. Gordana Rusak, doc.
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb